Je to snad nejdiskutovanější téma zimní přestávky před nadcházející sezónou - dokáže Ferrari ještě více zdramatizovat šampionát, aby se nestal dalším dominantním rokem ze strany Mercedesu? Třetí rok nadvlády by asi byl pro mnohé nestravitelný.
Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene se vyjádřil opět v lehce básnickém duchu, když prohlásil, že "... hlavním cílem pro rok 2016 je nechat odvát úsměv z tváře mého přítele Toto Wolffa". Ovšem Wolff je poněkud jiného názoru, on sám je ohledne ukončení převahy Mercedesu "permanentně skeptický".
"Jsem si jist, že v roce 2016 budeme mít opět skvělé auto. Jsme si vědomi rudé hrozby (míněno Ferrari), a rozhodně je nechceme nechat příliš příblížit," uvedl pro finský deník Turun Sanomat Nico Rosberg. Ferrari bylo v loňském roce jediným týmem, který dokázal narušit vítěznou hegemonii Mercedesu.
Arrivabene dokonce za své prognózy sklízel na sociálních sítích posměšky. "Co po mě tedy chcete, pokud jde o týmové cíle? Abych všem řekl, že se spokojíme s druhým místem? Samozřejmě chceme vítězit, ale to neznamená, že se nám to bezpodmínečně podaří. Ale za touto metou půjdeme opravdu velice tvrdě," reagoval na narážky Arrivabene.
Kimi Räikkönen už několikrát deklaroval velký pokrok, který udělalo Ferrari mezi roky 2014 a 2015. "Pokud tato období porovnáte, je jasné, jak se náš vůz oproti předchozímu roku zlepšil. Je zřejmé, co je naším cílem, Mercedes byl v posledních letech velice silný, takže všem jde o to, jako ho konečně porazit. Stane se to? Doufáme, že ano. Než ale dělat přehnaná prohlášení, raději si počkám, až budou auta na trati a na několik prvních závodů. Pak opravdu uvidáme, jak na tom jsme. Spousta věcí probíhá v továrně, ale nedá se to srovnat s tím, když je vůz na okruhu. Po několika kolech budeme mít jasno, zda budeme dobří nebo ne. Jsem si jist, že náš balík změn je na vysoké úrovni. Ale jestli dostatečně? To ukáže až čas," dodává finský pilot.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.