Je to snad nejdiskutovanější téma zimní přestávky před nadcházející sezónou - dokáže Ferrari ještě více zdramatizovat šampionát, aby se nestal dalším dominantním rokem ze strany Mercedesu? Třetí rok nadvlády by asi byl pro mnohé nestravitelný.
Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene se vyjádřil opět v lehce básnickém duchu, když prohlásil, že "... hlavním cílem pro rok 2016 je nechat odvát úsměv z tváře mého přítele Toto Wolffa". Ovšem Wolff je poněkud jiného názoru, on sám je ohledne ukončení převahy Mercedesu "permanentně skeptický".
"Jsem si jist, že v roce 2016 budeme mít opět skvělé auto. Jsme si vědomi rudé hrozby (míněno Ferrari), a rozhodně je nechceme nechat příliš příblížit," uvedl pro finský deník Turun Sanomat Nico Rosberg. Ferrari bylo v loňském roce jediným týmem, který dokázal narušit vítěznou hegemonii Mercedesu.
Arrivabene dokonce za své prognózy sklízel na sociálních sítích posměšky. "Co po mě tedy chcete, pokud jde o týmové cíle? Abych všem řekl, že se spokojíme s druhým místem? Samozřejmě chceme vítězit, ale to neznamená, že se nám to bezpodmínečně podaří. Ale za touto metou půjdeme opravdu velice tvrdě," reagoval na narážky Arrivabene.
Kimi Räikkönen už několikrát deklaroval velký pokrok, který udělalo Ferrari mezi roky 2014 a 2015. "Pokud tato období porovnáte, je jasné, jak se náš vůz oproti předchozímu roku zlepšil. Je zřejmé, co je naším cílem, Mercedes byl v posledních letech velice silný, takže všem jde o to, jako ho konečně porazit. Stane se to? Doufáme, že ano. Než ale dělat přehnaná prohlášení, raději si počkám, až budou auta na trati a na několik prvních závodů. Pak opravdu uvidáme, jak na tom jsme. Spousta věcí probíhá v továrně, ale nedá se to srovnat s tím, když je vůz na okruhu. Po několika kolech budeme mít jasno, zda budeme dobří nebo ne. Jsem si jist, že náš balík změn je na vysoké úrovni. Ale jestli dostatečně? To ukáže až čas," dodává finský pilot.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.