Italský dodavatel pneumatik má zajištěnou účast v F1 pro sezóny 2017 až 2019, ale s ohledem na radikální změny, které vstoupí v platnost po následující sezóně, předpokládá podporu ze strany týmů ohledně nezbytného testovacího procesu.
Do přípravy nových pravidel je zapojen i Pat Symonds (Williams), jenž se v technické pracovní skupině podílí na přesném znění změn chystaných pro rok 2017. "Pokud je mi známo, Komise F1 a Strategická skupina jsou s výsledky naší práce spokojeny. Existují různé názory na rychlosti nových vozů, stejně jako tomu bylo v roce 2008, ale budeme postupovat vpřed," dodal.
Dále vysvětlil, že rychlejší časy na jedno kolo budou zčásti důsledkem použití větších pneumatik, ale podílet se na nich budou i aerodynamická vylepšení jako větší spoilery a lepší difuzory.
Pirelli s ohledem na změny pneumatik žádá mnohem více testů, protože pláště budou radikálně odlišné, schopné poskytovat daleko větší přilnavost a budou odolávat vyššímu zatížení. "Našim požadavkům musí být vyhověno, jinak žádné pneumatiky nebudou," razantně se vyslovil pro UOL Esporte šéf Pirelli Motorsport Paul Hembery.
"Bude nutné najít řešení, protože jinak žádné mistrovství 2017 nebude, protože nebudeme schopni udělat to, co se od nás žádá. Podílí se na tom mnoho aspektů - ať politických nebo finančních, ale musíme najít nějaké řešení," trvá na svém Hembery.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.