 
            Italský dodavatel pneumatik má zajištěnou účast v F1 pro sezóny 2017 až 2019, ale s ohledem na radikální změny, které vstoupí v platnost po následující sezóně, předpokládá podporu ze strany týmů ohledně nezbytného testovacího procesu.
Do přípravy nových pravidel je zapojen i Pat Symonds (Williams), jenž se v technické pracovní skupině podílí na přesném znění změn chystaných pro rok 2017. "Pokud je mi známo, Komise F1 a Strategická skupina jsou s výsledky naší práce spokojeny. Existují různé názory na rychlosti nových vozů, stejně jako tomu bylo v roce 2008, ale budeme postupovat vpřed," dodal.
Dále vysvětlil, že rychlejší časy na jedno kolo budou zčásti důsledkem použití větších pneumatik, ale podílet se na nich budou i aerodynamická vylepšení jako větší spoilery a lepší difuzory.
Pirelli s ohledem na změny pneumatik žádá mnohem více testů, protože pláště budou radikálně odlišné, schopné poskytovat daleko větší přilnavost a budou odolávat vyššímu zatížení. "Našim požadavkům musí být vyhověno, jinak žádné pneumatiky nebudou," razantně se vyslovil pro UOL Esporte šéf Pirelli Motorsport Paul Hembery.
"Bude nutné najít řešení, protože jinak žádné mistrovství 2017 nebude, protože nebudeme schopni udělat to, co se od nás žádá. Podílí se na tom mnoho aspektů - ať politických nebo finančních, ale musíme najít nějaké řešení," trvá na svém Hembery.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.