Finský pilot, jemuž před posledním závodem chybí jediný bod na čtvrtou příčku celkové klasifikace šampionátu, připouští výrazné zlepšení Ferrari, ale na to, aby se poddal nějaké euforii, zůstává oběma nohama pevně na zemi.
Räikkönen připouští, že na základě dosaženého pokroku by se Ferrari mohlo Mercedesu příští rok opět přiblížit. Nechává si ale pootevřená vrátka a domnívá se, že by bylo zbytečné se nechat takovou skutečností unést a hovořit ohledně týmového potenciálu s přílišným optimismem.
Když se ho server motorsport.com tázal na reakci týmu ohledně jeho eventuálních ambicí na zisk titulu v roce 2016, Iceman opáčil: "Titul je cílem vždy, podíváte se na dlouhou řadu čísel a vidíte něco úžasného. Působím v F1 dost dlouho, proto vím, že neexistuje tým, který by oznámil stavbu horšího auta. Stojím za tím, že spousta lidí udělala, co měla, takže jsme se oproti loňskému roku hodně zlepšili."
Räikkönen však přirozeně ví, že ani soupeři nespí a nebudou přešlapovat na místě. "Teď přijde další krok, ale ten je závislý na tom, co udělají ostatní. Bude stačit? To poznáme až v příštím roce. Jsem si jist, že naše auto bude dobré, ale bude dostatečně dobré? To nám ukáže čas. Jsem v tuto chvíli opravdu potěšen tím, že děláme správné věci a jdeme správným směrem."
"Chci věřit, že se v sezóně 2016 dostaneme na pozice, o které celý letošní rok usilujeme, to znamená bojovat o vítězství celý závodní víkend a být těmi, které je opravdu těžké porazit," přeje si Kimi.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.