Finský pilot, jemuž před posledním závodem chybí jediný bod na čtvrtou příčku celkové klasifikace šampionátu, připouští výrazné zlepšení Ferrari, ale na to, aby se poddal nějaké euforii, zůstává oběma nohama pevně na zemi.
Räikkönen připouští, že na základě dosaženého pokroku by se Ferrari mohlo Mercedesu příští rok opět přiblížit. Nechává si ale pootevřená vrátka a domnívá se, že by bylo zbytečné se nechat takovou skutečností unést a hovořit ohledně týmového potenciálu s přílišným optimismem.
Když se ho server motorsport.com tázal na reakci týmu ohledně jeho eventuálních ambicí na zisk titulu v roce 2016, Iceman opáčil: "Titul je cílem vždy, podíváte se na dlouhou řadu čísel a vidíte něco úžasného. Působím v F1 dost dlouho, proto vím, že neexistuje tým, který by oznámil stavbu horšího auta. Stojím za tím, že spousta lidí udělala, co měla, takže jsme se oproti loňskému roku hodně zlepšili."
Räikkönen však přirozeně ví, že ani soupeři nespí a nebudou přešlapovat na místě. "Teď přijde další krok, ale ten je závislý na tom, co udělají ostatní. Bude stačit? To poznáme až v příštím roce. Jsem si jist, že naše auto bude dobré, ale bude dostatečně dobré? To nám ukáže čas. Jsem v tuto chvíli opravdu potěšen tím, že děláme správné věci a jdeme správným směrem."
"Chci věřit, že se v sezóně 2016 dostaneme na pozice, o které celý letošní rok usilujeme, to znamená bojovat o vítězství celý závodní víkend a být těmi, které je opravdu těžké porazit," přeje si Kimi.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.