Při soubojích kolo na kolo mezi Kimi Räikkönenem a Maxem Verstappenem se éterm nesl rozzlobený Finův hlas, který si leckdo mohl vyložit jako kritiku mladého Holanďana. Jak ale Iceman po závodě vysvětlil, chybu viděl někde docela jinde.
Ferrariho pilot, který závod nedokončil z větší části kvůli vyjetí z trati a nárazu do bariéry totiž prohlásil, že jeho rozhořčené výtky nebyly namířeny proti pilotu stáje Toro Rosso, nýbrž směrem ke sportovním komisařům. V jednu chvíli totiž Verstappen v zatáčce 12 kolidoval s Kimiho kolem, když se jej Fin pokusil předjet.
"Ten chlap mě pokaždé tlačí ven z trati. Jestli je tohle legální, tak mu to příště oplatím," vzkázal Räikkönen do radiové komunikace. Po závodě však Kimi tvrdil, že to řekl jen proto, aby bylo objasněno, kolik místa je třeba při předjíždění nechat.
"Jen jsem se chtěl dotázat, jestli je v pořádku, když jste vedle jiného vozu, který drží vnitřní stopu, vy se ho pokoušíte předjet venkem a on vás na výjezdu tlačí až za obrubník. Jestli to tak má být a je to tak v pořádku, dobrá. Je to v pohodě. Pokud máme všichni stejná pravidla, nemám s tím problém. Ovšem existuje nařízení, že byste se při brzdění neměli měnit směr, druhý vůz by měl mít dostatek prostoru, pokud je na vaší úrovni a ještě ne v zatáčce," tvrdí finský pilot.
"Nechci si stěžovat, že Max udělal něco špatného, ale divné je, že někdy je takový manévr v pořádku, jindy jsou za něj penalizace. To není rozhodně správné. Nechci teď vytahovat poslední případ, v tomhle směru by měla být jasnější pravidla, abychom věděli, co si můžeme dovolit. Myslím, že jsme se dotkli jen jednou a lehce, v pořádku, vždyť závodíme. Jen jsme byli hodně blízko," dodal Kimi, který se po nárazu do bariéry dokázal dostat na trať, ale nakonec musel odstoupit pro poruchu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.