V polovině sezóny to vypadalo, že Iceman možná skončí v tomto roce předčasně, teď se finský mistr světa 2007 nechal slyšet, že ani příští ročník nemusí být ve formuli 1 jeho poslední.
Většina z nás si ještě pamatuje zdánlivě nekonečné dohady, zda bude Kimi Räikkönen nahrazen krajanem Valtteri Bottasem, případně Nico Hülkenbergem. Rojila se i další jména, ale všemu učinilo přítrž prohlášení z 19. srpna, kdy Maranello potvrdilo Fina v roli pilota i pro rok 2016.
Nyní pětatřicetiletý pilot, který má na svém kontě 227 Grand Prix, z toho 20 vítězných, projevil zájem, nebo spíš přání, aby se jeho kariéra v F1 protáhla na více než 14 sezón (do tohoto čísla je započítán i avizovaný příští rok na Ferrari. Jde však spíš jen o vyhlídky, které nelze konkretizovat.
"Nevím, co bude dál. Mám smlouvu minimálně na jeden rok. Co bude potom, to se teprve uvidí," nechce Kimi nic plánovat, což ovšem za něj s radostí dělají jiní. V paměti je totiž výrok "Ferrari nebo nic", který Räikkönen dříve pronesl. Spekuluje se tak, že by v případě odchodu ze závodní dráhy mohl dál působit v týmu Ferrari v podobné pozici jako před ním Michael Schumacher nebo Giancarlo Fisichella.
Kimi-Matias Räikkönen debutoval v F1 na Sauberu, ale už po roce talentovanou "raketu z Espoo", jak se mu také říkalo, získal McLaren. Po pětiletém období, v němž se stal dvakrát vicemistrem (2003, 2005) přešel k Ferrari a svou první éru v tomto týmu završil hned v prvním roce mistrovským titulem. Následovala dvouletá pauza, poté návrat do F1 v barvách Lotusu, od nějž Iceman odešel v roce 2014 k Ferrari. Většina názorů ale Finovo druhé působení v italské stáji hodnotí jako neúspěšné a jeho kariéru označuje "za zenitem".
"U Ferrari jsem už dlouho, jezdím za něj s přestávkou pátý rok. Určitá možnost se tu otevírá, ale rozhodně nechci dělat nějaké rozhodnutí v současné době," dodává k tématu čtvrtý muž průběžné klasifikace letošního šampionátu.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.