V polovině sezóny to vypadalo, že Iceman možná skončí v tomto roce předčasně, teď se finský mistr světa 2007 nechal slyšet, že ani příští ročník nemusí být ve formuli 1 jeho poslední.
Většina z nás si ještě pamatuje zdánlivě nekonečné dohady, zda bude Kimi Räikkönen nahrazen krajanem Valtteri Bottasem, případně Nico Hülkenbergem. Rojila se i další jména, ale všemu učinilo přítrž prohlášení z 19. srpna, kdy Maranello potvrdilo Fina v roli pilota i pro rok 2016.
Nyní pětatřicetiletý pilot, který má na svém kontě 227 Grand Prix, z toho 20 vítězných, projevil zájem, nebo spíš přání, aby se jeho kariéra v F1 protáhla na více než 14 sezón (do tohoto čísla je započítán i avizovaný příští rok na Ferrari. Jde však spíš jen o vyhlídky, které nelze konkretizovat.
"Nevím, co bude dál. Mám smlouvu minimálně na jeden rok. Co bude potom, to se teprve uvidí," nechce Kimi nic plánovat, což ovšem za něj s radostí dělají jiní. V paměti je totiž výrok "Ferrari nebo nic", který Räikkönen dříve pronesl. Spekuluje se tak, že by v případě odchodu ze závodní dráhy mohl dál působit v týmu Ferrari v podobné pozici jako před ním Michael Schumacher nebo Giancarlo Fisichella.
Kimi-Matias Räikkönen debutoval v F1 na Sauberu, ale už po roce talentovanou "raketu z Espoo", jak se mu také říkalo, získal McLaren. Po pětiletém období, v němž se stal dvakrát vicemistrem (2003, 2005) přešel k Ferrari a svou první éru v tomto týmu završil hned v prvním roce mistrovským titulem. Následovala dvouletá pauza, poté návrat do F1 v barvách Lotusu, od nějž Iceman odešel v roce 2014 k Ferrari. Většina názorů ale Finovo druhé působení v italské stáji hodnotí jako neúspěšné a jeho kariéru označuje "za zenitem".
"U Ferrari jsem už dlouho, jezdím za něj s přestávkou pátý rok. Určitá možnost se tu otevírá, ale rozhodně nechci dělat nějaké rozhodnutí v současné době," dodává k tématu čtvrtý muž průběžné klasifikace letošního šampionátu.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.
Carlos Sainz posílá fanouškům po působivém výkonu během předsezónních testů vzkaz, ve kterém mírní očekávání před svým prvním rokem u Williamsu.
Lewis Hamilton před startem sezóny odhalil své očekávání od hlavních rivalů Ferrari v boji o titul. Zároveň přiznal, že předsezónní testy nemusí odrážet skutečnou výkonnost týmů. Jeho debut v barvách Scuderie je jedním z největších taháků nadcházejícího ročníku.
Adrian Newey po odchodu z Red Bullu oficiálně nastupuje do Aston Martinu. V týmu ze Silverstone, který jeho přítomnost velmi ocení, odhalil svůj první cíl, ale zároveň upozornil, že očekávané zlepšení výkonu nebude okamžité.
Předsezónní testy ve Formuli 1 trvají pouhé tři dny, což podle některých jezdců není dostatečné. Zatímco inženýři získávají cenná data, piloti mají pocit, že strávili za volantem příliš málo času. Fernando Alonso a Carlos Sainz proto volají po změně a upozorňují na nesrovnalost s jinými vrcholovými sporty.