V polovině sezóny to vypadalo, že Iceman možná skončí v tomto roce předčasně, teď se finský mistr světa 2007 nechal slyšet, že ani příští ročník nemusí být ve formuli 1 jeho poslední.
Většina z nás si ještě pamatuje zdánlivě nekonečné dohady, zda bude Kimi Räikkönen nahrazen krajanem Valtteri Bottasem, případně Nico Hülkenbergem. Rojila se i další jména, ale všemu učinilo přítrž prohlášení z 19. srpna, kdy Maranello potvrdilo Fina v roli pilota i pro rok 2016.
Nyní pětatřicetiletý pilot, který má na svém kontě 227 Grand Prix, z toho 20 vítězných, projevil zájem, nebo spíš přání, aby se jeho kariéra v F1 protáhla na více než 14 sezón (do tohoto čísla je započítán i avizovaný příští rok na Ferrari. Jde však spíš jen o vyhlídky, které nelze konkretizovat.
"Nevím, co bude dál. Mám smlouvu minimálně na jeden rok. Co bude potom, to se teprve uvidí," nechce Kimi nic plánovat, což ovšem za něj s radostí dělají jiní. V paměti je totiž výrok "Ferrari nebo nic", který Räikkönen dříve pronesl. Spekuluje se tak, že by v případě odchodu ze závodní dráhy mohl dál působit v týmu Ferrari v podobné pozici jako před ním Michael Schumacher nebo Giancarlo Fisichella.
Kimi-Matias Räikkönen debutoval v F1 na Sauberu, ale už po roce talentovanou "raketu z Espoo", jak se mu také říkalo, získal McLaren. Po pětiletém období, v němž se stal dvakrát vicemistrem (2003, 2005) přešel k Ferrari a svou první éru v tomto týmu završil hned v prvním roce mistrovským titulem. Následovala dvouletá pauza, poté návrat do F1 v barvách Lotusu, od nějž Iceman odešel v roce 2014 k Ferrari. Většina názorů ale Finovo druhé působení v italské stáji hodnotí jako neúspěšné a jeho kariéru označuje "za zenitem".
"U Ferrari jsem už dlouho, jezdím za něj s přestávkou pátý rok. Určitá možnost se tu otevírá, ale rozhodně nechci dělat nějaké rozhodnutí v současné době," dodává k tématu čtvrtý muž průběžné klasifikace letošního šampionátu.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.