O síle nového soupeře je přesvědčen šéf Manoru Graeme Lowdon, předpokládá, že americký tým zaútočí na bodované pozice hned v prvních závodech. Podle jeho názoru americkému týmu prospěl mnohem delší čas na přípravu vstupu do F1.
Delší odklad a spolupráce s Ferrari, to jsou podle Lowdona důležité body na cestě k úspěchu. Když k tomu přičte kvalitního pilota jako je Romain Grosjean, bude Haas od prvních závodů sezóny 2016 velice silným soupeřem.
"Na Haasu je možné si ukázat, jak je toto sportovní odvětví těžké a jak se změnil způsob příchodu nového týmu," říká Lowdon. "Když se podíváte zpět do roku 2009, kdy jsme začali pracovat na našem vstupu do F1, měli jsme jen sedm měsíců k prvnímu závodu v Bahrajnu (2010), a žádná možnost nějakho odkladu prostě neexistovala. Pokud se ohlédneme, tak z týmu, které vstoupily do F1 společně s námi nebo i po nás jsme jediní, kteří přežili, samozřejmě i my jsme měli vzestupy a pády."
Lowdon vidí šanci Haasu v tom, že se mohl důkladně připravit. "Bylo jim umožněno se vstupem rok počkat, navíc jim nahrávají i pravidla. Mohou mít technologii od jakéhokoli partnera, mohou využívat aerodynamického tunelu. Proto tvrdím, že podmínky vstupu do formule 1 se dramaticky změnily a pokud bylo zapojení se do seriálu Grand Prix těžké, nyní je mnohem jednodušší."
Šéf Manoru proto očekává, že Haas bude od samého počátku přítomnosti na trati silným soupeřem. "Pro ně je taková situace dobrá, my jsme museli absolvovat poněkud náročnější cestu. Budou mít dobře vyvinutý vůz, takže se skoro hned dočkají bodů. Mohou si koupit technologii - a určitě si nevyberou špatnou," dodává Lowdon. V jeho slovech je cítit obava, že Haas od počátku sezóny Manor přeskočí. Že by Lowdon nevěřil spojení s Mercedesem?
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.