Svět je občas posedlý porovnáváním, posuzováním, hledáním toho, kdo je lepší nebo horší a proč. U dvoučlenných týmů F1 se taková praxe přímo nabízí. Najdou se však jedinci, kteří se podobnému posuzování vyhýbají. Maurizio Arrivabene je jedním z nich.
Osmapadesátiletý šéf Ferrari v průběhu posledního závodního víkendu prohlásil, že nemá sebemenší důvod nějak hodnotit ve vzájemném vztahu výkony Sebastiana Vettela a Kimi Räikkönena. První v Singapuru zářil po třetí vítězství v sezóně, druhý se vyznal ze "smíšených pocitů", protože doufal, že dosáhne na lepší příčku.
"Nechci naše piloty v žádném případě srovnávat. Oba stanuli na stupních vítězů, a to je pro mě víc než dost. Na Monze byl velmi silný Kimi - tady se to podařilo Sebastianovi, který má pro tento okruh zvláštní slabost," vysvětloval Maurizio.
Zároveň důrazně popřel informace, že by měl Räikkönen nějaké zvláštní problémy na svém voze. "To je celý Kimi, ten si pokaždé stěžuje," žertoval viditelně dobře naladěný Arrivabene. "Ale vážně, činil jen obvyklé poznámky, týkající se nastavení auta, ale nebylo to nic zvláštního."
Ostatně Räikkönen podotkl, že ho porážka od Vettela nijak nedeprimuje, protože důležitější je celkový výsledek týmu. "Když se pokoušíte porazit svého týmového kolegu, někdy se to povede, jindy zase ne. Ale nakonec jsem spokojen, že jsme odvedli pro tým dobrou práci - takže bych to hodnotil jako vítězně vítěznou situaci. Rozhodně jsem radši v jednom týmu s vítězným Sebem na třetím místě než být jinde než ve Ferrari. Je pravdou, že jsem neměl pár nejlepších dní, ale férově podotýkám, že byl Vettel rychlejší. Pracovali jsme výborně jako tým a to je to nejdůležitější," dodává Räikkönen.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.