Eddie Jordan se pohyboval ve formuli 1 nejdřív jako pilot, který to ovšem nikdy nedotáhl dál než do náhradnické sestavy. Poté se etabloval s vlastním týmem, který načas vtiskl světu Grand Prix odlesk slavné éry Heskethova týmu, zejména večírky a oslavami.
Ovšem tvrdit, že byl Jordan F1 Team ve fomuli 1 pouze na ozdobu, by bylo přinejmenším neomalené a bouřlivák Eddie by nám to také řádně spočítal. Jeho tým před eskapádou změn majitelů a názvů získal čtyři vítězství, což ho v dlouhodobé tabulce řadí na 20. místo před March, Wolf a dokonce i Hondu, pokud bereme v úvahu její starty s vlastním vozem.
Jordan nyní pracuje jako analytik stanice BBC se zaměřením na F1 a jeho názory nelze brát na lehkou váhu. Mezi ně lze zařadit i tvrzení, že by se německý automobilový gigant Volkswagen nakonec ve formuli 1 objevil. Jak by k tomu mělo dojít? Společnost, do jejíhož portfolia značky Audi, Porsche, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Seat a Škoda, je podle Jordana blízko ke koupi týmu Red Bull!
Edmund Patrick "Eddie" Jordan má o celé věci jasno. V následujících dvou letech bude Red Bull v jakémsi meziobdobí; skončí kontrakt s Renaultem a k dispozici bude mít motory Ferrari. Volkswagen během této doby připraví vlastní motor, s nímž v roce 2018 vstoupí do F1. Red Bull by nadále v týmu fungoval jako hlavní sponzor. Jordan dodává, že pro prezentaci koncernu by novému týmu nejvíc "slušela" značka Audi.
Majitel Red Bullu Dietrich Mateschitz uvedl pro web Speed Week, že "rozvod" s Renaultem je skutečností a dodal, že jako přijatelné řešení vidí další dva nebo tři roky spolupráce s Ferrari, zároveň dodává, že kontrakt s italskou automobilkou je zatím ve fázi jednání. Ve světě motorsportu se uvádí, že případná dohoda Red Bullu s koncernem VW by představovala jednoznačný triumf pro předsedu představenstva Martina Winterkorna a značné posílení jeho prestiže.
Sedmašedesátiletý Ir pracující pro BBC dále uvádí, že Winterkorn už má předběžnou dohodu s Mateschitzem i dr. Markem. Je třeba si také uvědomit, že Red Bull a VW dlouhodobě spolupracují v oblasti mistrovství světa rallye. Winterkorn podle BBC Sport už loni v zimě navrhoval koupi Red Bullu, ale plán vetoval bývalý předseda VW Ferdinand Piëch. Ten však v dubnu řady představenstva koncernu opustil.
Jsou tu však některé nesrovnalosti. Dr. Helmut Marko sice v květnu kritizoval výkon Renaultu a vyslovil zajímavý názor: "Pokud nedostaneme v budoucnu konkurenceschopný motor, tak nás může zachránit jedině příchod Audi, jinak skončíme", ještě na konci června však vydal Winterkorn oficiální prohlášení, ve kterém považuje F1 za nudnou a nezajímavou. Christian Horner v té době potvrdil, že mezi VW a Red Bullem žádné dialogy neproběhly. Nejnovější zprávy hovoří o prohlášení jak Marka tak Hornera v dějišti Grand Prix Singapuru, kde zopakovali, že pokud Red Bull nebude mít kvalitní motor, formuli 1 může opustit.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.