Nejslabší tým závodního pole pohání rok starý motor Ferrari, ale na Monze se jeho zástupci opájeli pocitem, že si mohou de facto vybrat hned ze čtyř možností, která pohonná jednotka bude jejich vůz pohánět v roce 2016.
Mercedes je jednoznačně největším favoritem a Manor je připraven podepsat kontrakt, ale šéf týmu John Booth potvrdil, že to není jediná možnost, která se naskytla. Ale eventualita přechodu na Renault nebo Hondu i z důvodů obchodních a hlavně výkonnostních je spíše utopií.
Ačkoliv Booth se k otázce Mercedesu vyjadřuje spíš zdrženlivě, což může být jen klamný manévr, přesun na poli motorových jednotek nahrává variantě, že Manor se dočká agregátů pohánějících letos dominantní tým F1. Vítá to i pilot Will Stevens, ačkoli i on si je vědom, že ještě není nic jistého: "Docela rád se zabývám myšlenkou, co by se stalo, kdybychom měli motor Lewise Hamiltona. Jsem si jist, že bychom rozhodně nezůstali poslední, spíš se domnívám, že bychom o hezký kus poskočili. Pořád beru v úvahu, že máme loňskou specifikaci vozu, takže už příští rok bychom měli být podstatně důstojnějšími soupeři."
Stevens předpokládá, že u týmu zůstane, ačkoliv po případném spojení s Mercedesem by se jezdecká sestava určitě změnila. Už jsme informovali, že by německý dodavatel motorů měl zájem na přítomnosti Pascala Wehrleina za účelem získávání závodních zkušeností. "Abych byl upřímný, o plánech na příští rok toho zatím moc nevím. Je jisté, že tým chce usilovat o co nejlepší výsledky. Všichni o tom mluví a já bych byl rád u toho. Uvidíme, jak to všechno dopadne," hodnotí své vyhlídky Stevens.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.