Nejslabší tým závodního pole pohání rok starý motor Ferrari, ale na Monze se jeho zástupci opájeli pocitem, že si mohou de facto vybrat hned ze čtyř možností, která pohonná jednotka bude jejich vůz pohánět v roce 2016.
Mercedes je jednoznačně největším favoritem a Manor je připraven podepsat kontrakt, ale šéf týmu John Booth potvrdil, že to není jediná možnost, která se naskytla. Ale eventualita přechodu na Renault nebo Hondu i z důvodů obchodních a hlavně výkonnostních je spíše utopií.
Ačkoliv Booth se k otázce Mercedesu vyjadřuje spíš zdrženlivě, což může být jen klamný manévr, přesun na poli motorových jednotek nahrává variantě, že Manor se dočká agregátů pohánějících letos dominantní tým F1. Vítá to i pilot Will Stevens, ačkoli i on si je vědom, že ještě není nic jistého: "Docela rád se zabývám myšlenkou, co by se stalo, kdybychom měli motor Lewise Hamiltona. Jsem si jist, že bychom rozhodně nezůstali poslední, spíš se domnívám, že bychom o hezký kus poskočili. Pořád beru v úvahu, že máme loňskou specifikaci vozu, takže už příští rok bychom měli být podstatně důstojnějšími soupeři."
Stevens předpokládá, že u týmu zůstane, ačkoliv po případném spojení s Mercedesem by se jezdecká sestava určitě změnila. Už jsme informovali, že by německý dodavatel motorů měl zájem na přítomnosti Pascala Wehrleina za účelem získávání závodních zkušeností. "Abych byl upřímný, o plánech na příští rok toho zatím moc nevím. Je jisté, že tým chce usilovat o co nejlepší výsledky. Všichni o tom mluví a já bych byl rád u toho. Uvidíme, jak to všechno dopadne," hodnotí své vyhlídky Stevens.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.