Chcete další díl nekonečného příběhu F1? A nemáte zrovna náladu na sitcom Lotus-Renault? Pak pojďme do vedlejšího studia, kde nás baví svými informacemi nováček ve formuli 1, Gene Haas se svou suitou.
Říká se, že je lepší vybrat než přebrat. Nově zformovaný Haas F1 Team ohromoval jmény na svém potenciálním seznamu, ale ten postupně řídne jako taneční pořádek přestárlé slečny. Ačkoliv se Haas nadále tváří, že je z čeho vybírat, skutečnost je poněkud realističtější.
Trumfy mu totiž nevycházejí - jedno z es na "seznamu deseti" měl být Nico Hülkenberg, ale ten dal přednost současnému zaměstnavateli. Mluvilo se o Bottasovi, ovšem Fin nakonec popřel námluvy s Ferrari a prohlásil, že je ve Williamsu spokojen a nikam odejít nehodlá. Proto se objevilo kromě vyslovených "rookies" Alexandra Rossioho a Marca Andrettiho v zaměřovacím kříži jméno Jensona Buttona, jehož příběh u McLarenu připomíná směsici pelyňku a druhdy známé limonády Amara. Byla by to pro Američany ideální volba, protože mistr světa 2009 má potřebné zkušenosti i potenciál se postarat o vývoj vozu.
Haas nadále tvrdí, že konec září je - řečeno novinářskou mluvou - dealine pro odtajnění sestavy. V ní stále figurují na hodně vysokém postu oba testpiloti Ferrari Esteban Gutiérrez a Jean-Eric Vergne. Důvod je zřejmý, provázanost Haasu s Ferrari oběma otevírá značný prostor. Je tu ale ještě Romain Grosjean, jehož už nekonečný příběh jeho týmu v chystaném spojení s Renaultem značně znervózňuje, a pak také Kevin Magnussen, jehož osud je do jisté míry svázán s Buttonovým. Odborníci však Dánovi přisuzují hodně malé procento pravděpodobnosti ohledně sedačky u Haasova týmu, protože jeho praxe čítá pouhou jednu závodní sezónu.
Ale znáte to, někdy se dočkáme natolik překvapivých výsledků, že můžeme v klidu rozdrásat sázkové tikety a hořekovat nad tím, že na světě už neexistují žádné jistoty. Tak ještě počkejme ony tři týdny a můžeme se buď divit a kroutit hlavou nebo pyšně vypnout hruď se slovy: "Já to přece říkal/tušil".
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.