Když jsme zveřejňovali rozsáhlý materiál, v němž Mark Webber, někdejší pilot F1 a současný jezdec seriálu WEC sděloval své názory, ještě jsme netušili, že záhy k němu přidá konkrétní představu, kdo by v F1 měl nebo neměl působit.
Autor knihy Aussie Grit v rozsáhlé zpovědi označil za jeden z velkých problémů F1 "platící jezdce" - podle jeho názoru je jich ve formuli 1 příliš mnoho a snižují její úroveň. Australan především varuje před velkými rozdíly mezi piloty na čele startovního pole a v jeho druhé polovině.
Jako jeden - mimo jiné - z typických příkladů pilota, který by v F1 neměl působit, označil Webber Venezuelana Pastora Maldonada, jemuž umetá cestičku spojení s ropnou společnosti PDVSA. "K tomuto sportu je třeba přistupovat s opravdovou chutí, maximální mírou profesionality a úmysly. Piloti tam nejsou proto, aby si říkali »O co jde. V příštím závodě to zkusím znovu«. Jsou nějaké jiné sporty, kde je takový přístup běžný? Pokud nemáš zájem závodit, kámo, sedni na kolo a zmiz odsud!"
Webber naráží na skutečnost, že někteří piloti nemají dostatek bojovnosti a tím formuli 1 poškozují, proto by se měli zamyslet nad svým působením v této kategorii. "Nekolik z nich mají podobný přístup jako Maldonado, což není správné. Měli by být hladoví po úspěchu. Lidé chtějí vidět ty nejlepší piloty, soustředěné profesionály. Nestojí o piloty jezdící na údržbu."
V historii F1 bylo známo několik pilotů, kteří dokázali bojovat vždy, i když byla jejich situace beznadějná, což byl například legendární Stirling Moss. Naproti tomu o Carlosu Reutemannovi se říkalo, že pokud nemá šanci na dobré umístění, jede jako "babka na nákup" a vůbec mu nevadilo, že skončí na posledním místě, což jeho týmový kolega Jones považoval za absolutní pohanu. Denny Hulme byl také pilotem, který bojoval jen v případě, že měl na dosah stupně vítězů, jinak se spokojil s odevzdanou jízdou.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.