Jaké by byly šance finského pilota stáje Ferrari, kdyby mu za zády nebzučel inovovaný agregát? Asi hodně malé, protože Räikkönen otevřeně přiznal, že by jinak skončil hluboko v poli poražených.
Pohádková kvalifikace, vždyť Iceman se do první řady podíval po necelých devětadvaceti měsících. A pak, během deseti vteřin, bylo všechno v černém odstínu. Fin však během závodu zdolal deset soupeřů, vytěžil něco z potíží soupeřů a mohl klání na Monze uzavřít pátým místem, které s ohledem na danou situaci bylo asi velkým úspěchem. Nikoli však důvodem ke spokojenosti, což dal Fin jasně najevo.
"I při jiných příležitostech bylo značně obtížně předjet většinu soupeřů, tak jak jsem je zdolal na Monze. Ani tam to nebylo snadné předjíždění, což byl případ třeba vozů Force India, které byly na rovinkách velice rychlé. Upřímně, očekával jsem, že dostat se přes ně bude podstatně složitější," popsal svou pouť do TOP 5 Räikkönen.
Dle jeho názoru byla inovace motoru - zahrnující tři vývojové žetony - relativně malá, ale zvláště na Monze velmi užitečná. "Byl to krok správným směrem. Nikdy bychom neudělali něco, co by nám opravdu nepomohlo. Není to nijak velký krok kupředu, ale namířený tým nejlepším směrem. Monza je typická vysokými rychlostmi a výkonem, takže jsme si polepšili. S ohledem na naše vyhlídky před závodem musíme být spokojení s tím, čeho jsme tu dosáhli," shrnul závodní víken Räikkönen.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.