Bývalý manažer týmů Benetton a Renault, spjatý také s jedním ze skandálů v F1 nevynechá příležitost se vyjádřit k dění ve formuli 1. Po Grand Prix Belgie k tomu měl dobrou příležitost.
Pětašedesátiletý majitel několika luxusních značek a světových modelek se pustil do Ferrari a Vettela, jemuž na dálku položil otázku, zda byl také tak naštvaný na vlastní tým, že mu zničil závod riskantní strategií.
"Je to jednoduché, před závodem dostanete údaje, kolik zastávek v boxech musíte udělat a tyto indikace je třeba dodržet. Pneumatiky jsou kritickou součástí sportu, takže pokud máte doporučené dvě nebo tři zastávky a vy se rozhodnete pro jednu, činíte tak na vlastní nebezpečí. Může vám to vyjít, ale pokud ne, pak nesmíte vinit jejich výrobce," svěřil se Briatore italskému listu La Republica.
Ital však na druhou stranu je do jisté míry Vettelovi a Ferrari vděčný, protože se alespoň kolem F1 "něco děje" - což úspěšně zvyšuje její publicitu. "Média o tom píšou, řeší se nálady, tisk má svoje téma. Pokud by se to nestalo, tak si po dvousté přečteme, že zase vyhrál Hamilton," pokračuje Briatore.
Na stranu Pirelli se přidal i dvojnásobný mistr světa Mika Häkkinen; také on je přesvědčen, že strategie jediné zastávky byla nadměrným rizikem. "Ve Spa a konkrétně v Eau Rouge je obrovský přítlak působící na vůz a z toho plyne problém s obrubníky. Týmy se snaží analyzovat výdrž pneumatik, aby se vyhnuly velkému riziku, a právě to u Ferrari neudělali," uvedl pro finský list Ilta Sanomat.
Mercedes by měl mít zájem podpořit Red BullBriatore se ještě vyjádřil k dalšímu diskutovanému tématu, které hýbe formulí 1 dnešních dní. Na všeobecně pokládanou otázku, zda by bylo spojení někdejších rivalů dobrým tahem Flavio jednoznačně odpovídá, že ano.
"Proč by to měl Mercedes udělat? Přece proto, aby mohl bojovat proti rovnocennému soupeři. Být šéfem Mercedesu, dám motory Red Bullu ihned. Pokud chcete důstojně vyhrávat, musíte mít proti komu závodit. To je přesně to, co formuli 1 chybí. Nejdřív musí mít Mercedes rivala na úrovni. A potom vyhrávat," argumentuje Briatore.
Flavio však vůbec neřeší otázku dřívějšího vypovězení smlouvy, kterou má Red Bull s Renaultem uzavřenou i na rok 2016. Jeho výroky pochopitelně vyvolaly reakci fanouškovské obce. Na sociální síti byl Briatore vyzván, aby si tedy odpustil jednu večeři s libovolnou modelkou a ušetřené peníze věnoval Red Bullu na uhrazení finančního vyrovnání za zrušení kontraktu. To by podle odhadů mělo činit kolem 120 milionů eur.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.