Rozhodnutí o setrvání bývalého mistra světa ve stáji Ferrari by se mělo blížit, někteří novináři jsou přesvědčeni, že o Finově budoucnosti rozhodne právě závod v Belgii. Räikkönen má na věc svůj osobitý názor, stejně tak se vyjádřil i k možné existenci Grand Prix Finska.
Mistr světa z roku 2008 má na Spa velice dobré vzpomínky, kromě jednoho pole-positon a dvou nejrychlejších kol tu čtyřikrát vyhrál. Proto se třeba Niki Lauda vyjádřil, že Räikkönena lze označil za specialistu na Spa a to mu dává větší šanci se v týmu Ferrari udržet.
Kimi však tvrdošíjně odmítá připustit, že by právě Grand Prix Belgie měla rozhodnout o jeho budoucnosti u Ferrari: "Už jsem to opakoval mnohokrát, půjde o závod jako každý jiný. A na základě jediného závodu nelze dělat nějaká zásadní rozhodutí. Soustředím se na to, abych odvedl v závodním víkendu maximum, pak se uvidí. Ale jsem přesvědčen, že ať to dopadne jakkoli, určitě to bude dobré rozhodnutí," okomentoval situaci Kimi pro finskou pobočku MTV při motokárové akci v Helsinkách.
Finský pilot, známý svým specifickým přístupem k zástupcům sedmé velmoci, komentoval bouřlivé debaty ohledně své budoucnosti jako snahu nějak překonat letní přestávku. "Prázdniny skončily a oni prostě musí něco psát, tak se opět rozvíří otázka, co vlastně bude s Räikkönenem," glosoval Kimi situaci. Nicméně byl ochoten odpovědět na několik otázek, například jak je spokojen s letošní sezónou. "Záleží na tom, s čím ji porovnám. Proti loňsku není vůbec špatná. Pár závodů se ale nepovedlo, také se nás drží trocha smůly. Náš vůz se projevuje velice dobře, ale pořád je tu dost maličkostí, které mohou znamenat velký rozdíl. Asi největší vidím v pneumatikách."
Na soustavné otázky o setrvání či odchodu od Ferrari Iceman řekl: "Jednou nastane bod, kdy vaše kariéra skončí. Je těžké říci, co budu dělat, až se to stane. Zatím o tom nepřemýšlím a žádné plány nedělám."
Popsal i svůj současný vztah k Ferrari a týmovému kolegovi: "Angažmá Vettela bylo ze strany týmu skvělým tahem. Atmosféra v týmu ve srovnání s jinými roky je teď jednoznačně nejlepší, což se dá říci i o Sebastianovi. S žádným kolegou v jakémkoli týmu jsem si tak nerozuměl, tím pádem je pro nás snadnější řešit různé okolnosti a podělit se o ně - týmu to nesmírně prospívá."
Padla i otázka, co si Räikkönen myslí o případné existenci Grand Prix Finska, o niž se během maďarského závodního víkendu zmínil Bernie Ecclestone (více zde). "Myslím, že to je poněkud nereálný nápad. Pochopitelně, pokud by někdo strčil Berniemu do kapsy správnou sumu, tak se může stát cokoli, třeba i v příštím roce," dovolil si Kimi lehké rýpnutí, jak už je v jeho povaze.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.