Rozhodnutí o setrvání bývalého mistra světa ve stáji Ferrari by se mělo blížit, někteří novináři jsou přesvědčeni, že o Finově budoucnosti rozhodne právě závod v Belgii. Räikkönen má na věc svůj osobitý názor, stejně tak se vyjádřil i k možné existenci Grand Prix Finska.
Mistr světa z roku 2008 má na Spa velice dobré vzpomínky, kromě jednoho pole-positon a dvou nejrychlejších kol tu čtyřikrát vyhrál. Proto se třeba Niki Lauda vyjádřil, že Räikkönena lze označil za specialistu na Spa a to mu dává větší šanci se v týmu Ferrari udržet.
Kimi však tvrdošíjně odmítá připustit, že by právě Grand Prix Belgie měla rozhodnout o jeho budoucnosti u Ferrari: "Už jsem to opakoval mnohokrát, půjde o závod jako každý jiný. A na základě jediného závodu nelze dělat nějaká zásadní rozhodutí. Soustředím se na to, abych odvedl v závodním víkendu maximum, pak se uvidí. Ale jsem přesvědčen, že ať to dopadne jakkoli, určitě to bude dobré rozhodnutí," okomentoval situaci Kimi pro finskou pobočku MTV při motokárové akci v Helsinkách.
Finský pilot, známý svým specifickým přístupem k zástupcům sedmé velmoci, komentoval bouřlivé debaty ohledně své budoucnosti jako snahu nějak překonat letní přestávku. "Prázdniny skončily a oni prostě musí něco psát, tak se opět rozvíří otázka, co vlastně bude s Räikkönenem," glosoval Kimi situaci. Nicméně byl ochoten odpovědět na několik otázek, například jak je spokojen s letošní sezónou. "Záleží na tom, s čím ji porovnám. Proti loňsku není vůbec špatná. Pár závodů se ale nepovedlo, také se nás drží trocha smůly. Náš vůz se projevuje velice dobře, ale pořád je tu dost maličkostí, které mohou znamenat velký rozdíl. Asi největší vidím v pneumatikách."
Na soustavné otázky o setrvání či odchodu od Ferrari Iceman řekl: "Jednou nastane bod, kdy vaše kariéra skončí. Je těžké říci, co budu dělat, až se to stane. Zatím o tom nepřemýšlím a žádné plány nedělám."
Popsal i svůj současný vztah k Ferrari a týmovému kolegovi: "Angažmá Vettela bylo ze strany týmu skvělým tahem. Atmosféra v týmu ve srovnání s jinými roky je teď jednoznačně nejlepší, což se dá říci i o Sebastianovi. S žádným kolegou v jakémkoli týmu jsem si tak nerozuměl, tím pádem je pro nás snadnější řešit různé okolnosti a podělit se o ně - týmu to nesmírně prospívá."
Padla i otázka, co si Räikkönen myslí o případné existenci Grand Prix Finska, o niž se během maďarského závodního víkendu zmínil Bernie Ecclestone (více zde). "Myslím, že to je poněkud nereálný nápad. Pochopitelně, pokud by někdo strčil Berniemu do kapsy správnou sumu, tak se může stát cokoli, třeba i v příštím roce," dovolil si Kimi lehké rýpnutí, jak už je v jeho povaze.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.