Promo akce se líbí po celém světě, a je celkem lhostejné, zda se konají v ulicích měst nebo na speciálních okruzích. V České republice i předchozím Československu už podobné zkušenosti máme, kdo má zájem, může nyní vyrazit na Slovensko.
Můžeme připomenout rok 1967, kdy se na brněnském okruhu proháněl Brit Mike Spence na BRM P115, návštěvu dvojice Rosberg - Giacomelli o 15 let později, dále pak přítomnost Davida Coultharda v Hluboké nad Vltavou, Miky Häkkinena, Felipe Massy a Michaela Schumachera v Praze. Prostě formule 1 už nám není vzdálená jako dříve, navíc existuje množství historických závodů a retropodniků, při nichž se můžeme pokochat i letitými i těmi novodobějšími monoposty.
Kdo neměl možnost se podívat do Británie na tradiční Festival of Speed v Goodwoodu, může nyní zamířit na Grand Prix Slovenska cestovních vozů, kterou pořádá okruh Slovakia Ring ve dnech 21. - 23. srpna. Kromě bohatého závodního programu se diváci mohou těšit na jízdu monopostu Toro Rosso STR1 s pohonnou jednotkou Cosworth V10. Tento vůz pilotovali před necelými deseti roky Ital Vitantonio Liuzzi a Amneričan Scott Speed. Na tratích Grand Prix ho viděli diváci v osmnácti případech a nejlepší umístění má na kontě Liuzzi, který v Grand Prix USA 2006 dojel na osmém, tehdy posledním bodovaném místě.
Do kokpitu se na Slovakia Ringu posadí zkušený Rakušan Ingo Gerstl, na jehož kontě najdeme vítězství v seriálech BOSS GP a EuroBoss. Prostředí formule 1 dobře zná, protože v něm působil i jako testovací jezdec.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.