Švýcarský tým pod vedením Petera Saubera má na svém kontě další úspěšnou sezonu.
S prvními testy panovala velká spokojenost, především se spolehlivostí. „Musím říci, že se nový vůz chová velmi dobře. Ve srovnání s loňským C22 má větší přítlak a také přilnavost,“ liboval si Felipe Massa. V prvních závodech ale vůz naděje nenaplnil. Zkušený Fisichella si stěžoval na malou rychlost. Možnosti nasadit třetí vůz v pátečních testech tým pro finanční nákladnost nevyužil. Sauber měl však v rukávu eso. Tím byl špičkový aerodynamický tunel, který byl dokončen již na jaře. „Aerodynamický tunel nám dává velkou výhodu, ale poznatky nelze na vůz přenést přes noc,“ nabádal k trpělivosti Rampf.
Felipe Massa je mladým pilotem, který dostal u Sauberu druhou příležitost. Nutno přiznat, že podával spolehlivější a vyrovnanější výkony než v roce 2002, ale ve srovnání se starším Fisichellou neuspěl. Nejlepšího výkonu dosáhl v Belgii, kde dojel čtvrtý. V celkovém hodnocení zaostal za týmovým kolegou o 10 bodů a pozornost na sebe poutal především Ital. Pro další sezonu dvouletého kontraktu brazilského mladíka přivedl Peter Sauber do stáje Jacquese Villeneuva, vzájemná konfrontace bude zajímavá. Statistické údaje: Celkové umístění: 6. Starty: 18 Body: 30 Vítězství: 0 Pódium: 0 Pole Position: 0 Nejrychlejší kolo: 0 Odstoupení: 6
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.