Americký tým zbrojí na svou úvodní sezónu a oslovuje postupně kandidáty na post pilotů. Jak uvedli jeho zástupci před necelým měsícem, mají v hledáčku desítku pilotů a při jejich výběru nechtějí nic uspěchat.
Momentálně třetí pilot průběžného pořadí seriálu GP2, Američan Alexander Rossi, působící v týmu Racing Engineering, naznačil jistý zájem týmu Haas o jeho osobu. Je pochopitelné, že by americká stáj preferovala pilota stejné národnosti; ostatně jak jsme již uvedli, zástupce země hvězd a pruhů už ve formuli 1 drahnou dobu chybí - naposledy to byl Scott Speed, který v letech 2006-2007 absolvoval v týmu Toro Rosso 28 Grand Prix, poté ho nahradil Sebastian Vettel.
Třiadvacetiletý Rossi splňuje nároky týmu ať už v oblasti patriotismu, tak zkušeností. Vedení totiž požaduje, aby jejich budoucí adept byl v závodním režimu. Rossiho zájem těší, ale nepřisuzuje mu zatím velký význam: "Teď je doba, kdy se o takových věcech obvykle mluví, ale zatím není moc co říci. Ostatně Haas tvrdil, že nyní vybírají vhodné kandidáty a rozhodnou se na konci roku - a teď je teprve červenec."
Rossi na otázku, zda je pro F1 připraven, odpověděl velmi sebevědomě: "Mohl bych do ní usednout ihned." Rodák z kalifornského Aubumu má za sebou šest zkušeností v roli třetího pilota z let 2012-2014, kdy si vyzkoušel Caterham a Marussiu. "Nelituji, že jsem zůstal třetí sezónu v GP2. Loni v zimě jsem přemýšlel o Indycars, ale když jsem v roce 2009 přišel do Evrpy, tak jsem měl sen stát se pilotem F1, takže jsem pro to doposud udělal všechno, co bylo možné," dodává Rossi.
Haas už dříve uvedl, že by měl zájem o bývalé či současné piloty F1, mezi nimiž jsou Estéban Gutiérrez, Nico Hülkenberg, Jean-Eric Vergne či další osoby, pro něž by se po případných posunech mezi jednotlivými týmy nezbylo místo.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.