Dalo se očekávat, že po výkonu Icemana v Maďarsku zaútočí zástupci tisku na Maurizia Arrivabeneho, jak to tedy bude s Räikkönenovou budoucností. První útok šéf takticky zahrál do autu, když řekl, že Kimi by měl po Maďarsku nadále bojovat o svou budoucnost.
Arrivabene se vyjádřil, že Kimi zabojoval, což by mělo být pro něj motivací v boji o svou další budocnost (více zde). Novináři bývají neodbytní, ale i Maurizio umí být neústupný. Prohlásil, že o Räikkönenově budoucnosti o letní pauze přemýšlet nebude. "Říká se tomu letní přestávka, tak to bude přestávka," odbyl jejich snahu zjistit, jaké bude složení týmu pro rok 2016. Zároveň však zdůraznil, že ho Kimiho výkon uspokojil: "Kimi dnes odjel skvělý závod!"
Ozvalo se nemálo názorů, že Maďarsko bylo poslední šancí pro Räikkönena dokázat šéfům Ferrari, že by měl v příštím roce pokračovat Vettelově boku. A Fin v neděli dokázal, že na rychlosti rozhodně neztratil.
Zajímavý je i názor Vettela: "Není mou povinností pořád komentovat různé nesmysly, myslím, že v Maďarsku jsme měli mít double. Doufám, že to je dostatečná odpověď na stále opakované otázky."
Sám Räikkönen se opakovaně odmítá k situaci vyjadřovat, ačkoliv už několikrát naznačil, že záležitost nemá jen ve svých rukou. Většinou spekulanty odbývá prohlášením, že se maximálně hodlá soustředit na svůj vůz a personální otázky přenechává jiným. Na dotaz, zda ještě dokáže být s Ferrari dostatečně rychlý, odpověděl: "Kdybych nedokázal být rychlý a neměl nadšení pro závodění, tak bych tu už dávno nebyl, zůstal bych sedět doma. O mé osobě nerozhoduji sám, ale tým ví, že bych v jeho řadách rád zůstal," zopakoval Fin své mínění.
Räikkönen je vůbec bojovně naladěn, což by mohlo naznačovat, že podvědomě se svým setrváním v týmu do určité míry počítá: "Pokud se podíváte na celkovou tabulku, nevypadá to příliš dobře, ale rozhodně to není taková katastrofa jako loni. Jsem přesvědčen, že smůla je za námi a dosáhneme dalších výborných výsledků, ale musíme si být jisti, že vše dobře funguje a nehrozí nám žádné potíže."
Arrivabene si v dobrém rozmaru nad vítězstvím dovolil vrátit Niki Laudovi jeho nedávný výpad týkající se výroku o Ferrari a špagetách (více zde). "Včera jsem měl k večeri pizzu Arribbiata, protože špagety moc rád nemám," utrousil na Laudovu adresu Maurizio. Je třeba dodat, že doslovný překlad slova Arribbiata z italštiny znamená rozzlobený. Jde o variantu s velmi ostrou omáčkou.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.