Po dlouhých pěti letech, od kontroverzního vítězství Fernanda Alonsa v Grand Prix Německa, měl tým z Maranella nakročeno k celkově 82. double ve své existenci. Nestalo se tak a Kimi Räikkönen se stal smutným hrdinou maďarského závodu.
Finský pilot je navíc "v podmínce" a musí vedení týmu přesvědčit svými výkony o tom, že je hoden usedat do kokpitu Ferrari i příští rok. Na Hungaroringu vzal tuto výzvu za správný konec a skokem z páté startovní na druhou závodní pozici dokazoval, že ještě umí točit volantem.
Ve chvíli, kdy měly oba rudé vozy komfortní náskok, vyslal Kimi SOS ke svým inženýrům, že postupně ztrácí výkon. Jako příčina byly diagnostikovány problémy MGU-K. Když pak byl vyslán na trať po Hülkenbergově nehodě safety car, Finův osud se naplnil. Neměl dostatečnou rychlost, aby se bránil soupeřům, začal se propadat pořadím a nepomohl ani restart v boxech.
Maurizio Arrivabene Räikkönenův výkon ocenil, stejně jako vyjádřil nespokojenost se spolehlivostí vozu. "Zcela upřímně, Kimi byl dnes opravdu dobrý. Proto jsem zklamán. Od začátku jeli oba piloti výborně, ale taková formule 1 prostě je, někdy se takové věci stávají. Někdy vyhrajete jen díky chybě nebo smůle soupeře, to je součástí hry. A my to musíme umět přijmout."
Na přímé otázky, zda výkon z Maďarska posílil šance Räikkönena na setrvání v týmu Arrivabene odpověděl - jak jinak - poněkud vyhýbavě: "Chci mu pogratulovat k dnešnímu výkonu, bohužel jsme nezískali double. Myslím, že to je pro něj obrovská výzva k dalším výborným výsledkům v budoucnu."
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.