Po dlouhých pěti letech, od kontroverzního vítězství Fernanda Alonsa v Grand Prix Německa, měl tým z Maranella nakročeno k celkově 82. double ve své existenci. Nestalo se tak a Kimi Räikkönen se stal smutným hrdinou maďarského závodu.
Finský pilot je navíc "v podmínce" a musí vedení týmu přesvědčit svými výkony o tom, že je hoden usedat do kokpitu Ferrari i příští rok. Na Hungaroringu vzal tuto výzvu za správný konec a skokem z páté startovní na druhou závodní pozici dokazoval, že ještě umí točit volantem.
Ve chvíli, kdy měly oba rudé vozy komfortní náskok, vyslal Kimi SOS ke svým inženýrům, že postupně ztrácí výkon. Jako příčina byly diagnostikovány problémy MGU-K. Když pak byl vyslán na trať po Hülkenbergově nehodě safety car, Finův osud se naplnil. Neměl dostatečnou rychlost, aby se bránil soupeřům, začal se propadat pořadím a nepomohl ani restart v boxech.
Maurizio Arrivabene Räikkönenův výkon ocenil, stejně jako vyjádřil nespokojenost se spolehlivostí vozu. "Zcela upřímně, Kimi byl dnes opravdu dobrý. Proto jsem zklamán. Od začátku jeli oba piloti výborně, ale taková formule 1 prostě je, někdy se takové věci stávají. Někdy vyhrajete jen díky chybě nebo smůle soupeře, to je součástí hry. A my to musíme umět přijmout."
Na přímé otázky, zda výkon z Maďarska posílil šance Räikkönena na setrvání v týmu Arrivabene odpověděl - jak jinak - poněkud vyhýbavě: "Chci mu pogratulovat k dnešnímu výkonu, bohužel jsme nezískali double. Myslím, že to je pro něj obrovská výzva k dalším výborným výsledkům v budoucnu."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.