V Poháru konstruktérů je dělí pouhé dva body, přesto oba týmy sní o vyšších příčkám. Jejich předzávodní plány reprezentují piloti, jejichž bodový odstup je o něco větší. Oba jsou přesvědčeni, že právě Maďarsko jim bude nakloněno.
Marcus Ericsson začal sezónu velice slušně, ale pak se musel dívat na soupeře ponejvíce zezadu. V chaotické Grand Prix Velké Británie přišel o body a tato skutečnost ho motivuje před blížící se maďarskou Velkou cenou. Švéd spoléhá na velké množství přátel a krajanů, kteří ho přijdou na Hungaroring podpořit.
"Hungaroring je těžký okruh, pomalá trať, úzká dráha, nerovná se spoustou zatáček," popisuje Ericsson. "Navíc na konci července je v okolí Budapešti vždy poměrně dost vysoká teplota, takže je nutné dobře zvolit startegii ohledně pneumatik, abychom měli jistotu, že je dobře využijeme. Beru Maďarsko jako velkou výzvu, která nám ukáže naši konkurenceschopnost."
Švéd se také těší na nemalou podporu: "Pokud je mi známo, na závod se chystá hodně švédských fanoušků, včetně více než tuctu mých přátel. Proto mě určitě potěší, když uvidím kolem trati švédské vlajky, věřím, že to pro mě bude povolený doping."
Také Max Verstappen vzhlíží k Maďarsku jako k možnému "nejlepšímu závodu sezóny" pro Toro Rosso. Připouští, že B-tým Red Bullu už dokázal svou sílu v kvalifikacích, teď jde jen o to přenést výsledky i do závodu. Také Max je přesvědčen, že pomalejší profil trati na Hungaroringu bude týmu vyhovovat.
"Závodil jsem tu už ve formuli 3, nazval bych tu trať Mickey Mouse (v závodnickém žargonu motokárový okruh). Proto se sem těším i s vozem F1. Hungaroring by měl našemu vozu vyhovovat, proto mě provází optimismus a víra v dobrý výsledek. Proto jsem přesvědčen, že tu zažijeme nejlepší závod sezóny."
Verstappen chce v Maďarsku zvolit agresivní přístup, protože si je s ohledem na obtížné či téměř neexistující možnosti předjíždění vědom významu kvalifikace: "I když je mi jasné, že tu prakticky nezískáte pozici předjetím, budu se o to snažit a využiji každé příležitosti. Pochopitelně jako klíčovou část víkendu vidím kvalifikaci."
Max rovněž poodhalil své mimozávodní cíle: "Budapešť je jedním z nejhezčích měst, které jsem viděl, už jsem ho zčásti prošel a po závodu se sem vrátíme. Pak nás čeká letní přestávka, ale upřímně, vůbec se na ni netěším. Raději bych v těch třech týdnech jel tři závody."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.