Grand Prix Velké Británie je velebena hned z několika hledisek - závodní okruh Silverstone měl výbornou diváckou kulisu, samotná Grand Prix svým průběhem patřila k těm dramatičtějším, takže najednou se mluví, že F1 si dokáže pomoci sama.
Bezesporu šlo o jeden z nejvydařenějších podniků za poslední roky, na tom se shoduje mnoho fanoušků a odborný tisk se k nim přidává. Zaznívají však i hlasy opatrnější, varující před přílišným optimismem. Jak se zpívá v jedné české lidové písni, jedna vlaštovička jaro nedělá.
Potvrdil to ostatně i Christian Horner: "Na Silverstone byly skvělé davy fanoušků, ale nelze pomíjet, že většina z diváků přišla, protože Británie má aktuálního mistra světa, to je určitě velký tahák pro publikum. Pro nás je to výzva, abychom se postarali o dobré závody, na něž diváci budou chodit; i proto tedy musíme dosáhnout toho, aby závody tvořili skutečně piloti a ne technické vymoženosti."
Toto Wolff tvrdí, že nedělní Grand Prix by měla být výchozím bodem k umlčení kritiků, označujících F1 za nudnou. Ale také on si je vědom, že je třeba udělat ještě mnoho práce: "Někdy se věci příznivě sejdou v pravou chvíli - byla tu početná divácká kulisa, závod měl vše nezbytné pro skvělou podívanou, Williamsy byly obtížně překonatelné a k tomu déšť, který zamíchal pořadím," liboval si šéf Mercedesu. "Už jsme měli dobré závody jako v Montrealu, kde bylo vyprodáno, totéž v Melbourne, ani Rakousko z toho pohledu nebylo nejhorší, zvláště když si uvědomíte, že jde o areál s relativně malou kapacitou."
Wolff se domnívá, že je v zájmu týmů i pilotů, aby kritiky přesvědčili, že jde pořád ještě o skvělý sport. "Myslím, že jsme mu tuto neděli hodně pomohli," dodává. Zůstává pochopitelně otázkou, zda i další pořadatelé budou mít takové štěstí na onu shodu okolností - stačí si připomenout dosavadní závody a zjistíme, že ona pravděpodobnost není až tak velká. Napovědět může už blížící se Grand Prix Maďarska.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.