Grand Prix Velké Británie je velebena hned z několika hledisek - závodní okruh Silverstone měl výbornou diváckou kulisu, samotná Grand Prix svým průběhem patřila k těm dramatičtějším, takže najednou se mluví, že F1 si dokáže pomoci sama.
Bezesporu šlo o jeden z nejvydařenějších podniků za poslední roky, na tom se shoduje mnoho fanoušků a odborný tisk se k nim přidává. Zaznívají však i hlasy opatrnější, varující před přílišným optimismem. Jak se zpívá v jedné české lidové písni, jedna vlaštovička jaro nedělá.
Potvrdil to ostatně i Christian Horner: "Na Silverstone byly skvělé davy fanoušků, ale nelze pomíjet, že většina z diváků přišla, protože Británie má aktuálního mistra světa, to je určitě velký tahák pro publikum. Pro nás je to výzva, abychom se postarali o dobré závody, na něž diváci budou chodit; i proto tedy musíme dosáhnout toho, aby závody tvořili skutečně piloti a ne technické vymoženosti."
Toto Wolff tvrdí, že nedělní Grand Prix by měla být výchozím bodem k umlčení kritiků, označujících F1 za nudnou. Ale také on si je vědom, že je třeba udělat ještě mnoho práce: "Někdy se věci příznivě sejdou v pravou chvíli - byla tu početná divácká kulisa, závod měl vše nezbytné pro skvělou podívanou, Williamsy byly obtížně překonatelné a k tomu déšť, který zamíchal pořadím," liboval si šéf Mercedesu. "Už jsme měli dobré závody jako v Montrealu, kde bylo vyprodáno, totéž v Melbourne, ani Rakousko z toho pohledu nebylo nejhorší, zvláště když si uvědomíte, že jde o areál s relativně malou kapacitou."
Wolff se domnívá, že je v zájmu týmů i pilotů, aby kritiky přesvědčili, že jde pořád ještě o skvělý sport. "Myslím, že jsme mu tuto neděli hodně pomohli," dodává. Zůstává pochopitelně otázkou, zda i další pořadatelé budou mít takové štěstí na onu shodu okolností - stačí si připomenout dosavadní závody a zjistíme, že ona pravděpodobnost není až tak velká. Napovědět může už blížící se Grand Prix Maďarska.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.