Pro někoho to vlastně byl stejný obrázek jako v Rakousku, oba vozy na bodech a dokonce dosáhly téměř shodných výsledků. V týmu Force India však hovoří poněkud jinak, dokonce mají důvod k oslavám.
Zdání opravdu může někdy klamat. Řeklo by se, že všechna bojovná prohlášení před britskou Grand Prix nakonec výsledky nepotvrdily. Vedení týmu je však B-specifikací monopostu VJM08 nadšeno a oslavuje její úspěšný vstup na závodní dráhu.
"Bylo velice dobré, velmi pozitivní a je to velká odměna za veškeré úsilí za realizaci naší novinky," oceňuje přístup týmu šéf týmu Bob Fernley. Výkon Force Indie na Silverstone bez váhání označil za masivní krok kupředu.
"Víkend se nám opravdu povedl, jak jsem už naznačil, je to úplné novum ve filozofii týmu. Skutečně jsme příjemně překvapeni aerodynamickými změnami. Někomu se může zdát, že přeháníme, vždyť jsme v porovnání s Rakouskem dopadli vlastně hůř, ale ve skutečnosti jsme poskočili hodně dopředu," tvrdí Fernley, který upozorňuje především na počáteční fázi závodu, v níž dokázal třetinu závodu držet za sebou jak piloty Red Bullu tak Ferrari.
"Skutečnost, že jsme i v Silverstone skončili s oběma vozy na bodech, je pro tým velmi pozitivní. Mohli jsme možná dojít ještě výš, ale strategie v můj prospěch rozhodně nevyzněla," komentuje Pérez závod. "Nemá cenu spekulovat, co by se stalo »kdyby«, když se podíváte na počet odpadlých, tak jsme mohli skončit také někde u bariéry. Teď musíme udělat všechno proto, aby se dobrý pocit z výsledků odrazil i do výkonu v Maďarsku."
Nico Hülkenberg i Gabriel Bortoleto vyzdvihli výrazný pokrok týmu Kick Sauber v sezoně 2025, který jim dodává sebevědomí před nadcházející proměnou v Audi.
Formule 1 se připravuje na zásadní obrat v technických pravidlech, která vstoupí v platnost už příští rok.
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.