Pro někoho to vlastně byl stejný obrázek jako v Rakousku, oba vozy na bodech a dokonce dosáhly téměř shodných výsledků. V týmu Force India však hovoří poněkud jinak, dokonce mají důvod k oslavám.
Zdání opravdu může někdy klamat. Řeklo by se, že všechna bojovná prohlášení před britskou Grand Prix nakonec výsledky nepotvrdily. Vedení týmu je však B-specifikací monopostu VJM08 nadšeno a oslavuje její úspěšný vstup na závodní dráhu.
"Bylo velice dobré, velmi pozitivní a je to velká odměna za veškeré úsilí za realizaci naší novinky," oceňuje přístup týmu šéf týmu Bob Fernley. Výkon Force Indie na Silverstone bez váhání označil za masivní krok kupředu.
"Víkend se nám opravdu povedl, jak jsem už naznačil, je to úplné novum ve filozofii týmu. Skutečně jsme příjemně překvapeni aerodynamickými změnami. Někomu se může zdát, že přeháníme, vždyť jsme v porovnání s Rakouskem dopadli vlastně hůř, ale ve skutečnosti jsme poskočili hodně dopředu," tvrdí Fernley, který upozorňuje především na počáteční fázi závodu, v níž dokázal třetinu závodu držet za sebou jak piloty Red Bullu tak Ferrari.
"Skutečnost, že jsme i v Silverstone skončili s oběma vozy na bodech, je pro tým velmi pozitivní. Mohli jsme možná dojít ještě výš, ale strategie v můj prospěch rozhodně nevyzněla," komentuje Pérez závod. "Nemá cenu spekulovat, co by se stalo »kdyby«, když se podíváte na počet odpadlých, tak jsme mohli skončit také někde u bariéry. Teď musíme udělat všechno proto, aby se dobrý pocit z výsledků odrazil i do výkonu v Maďarsku."
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.