Pro někoho to vlastně byl stejný obrázek jako v Rakousku, oba vozy na bodech a dokonce dosáhly téměř shodných výsledků. V týmu Force India však hovoří poněkud jinak, dokonce mají důvod k oslavám.
Zdání opravdu může někdy klamat. Řeklo by se, že všechna bojovná prohlášení před britskou Grand Prix nakonec výsledky nepotvrdily. Vedení týmu je však B-specifikací monopostu VJM08 nadšeno a oslavuje její úspěšný vstup na závodní dráhu.
"Bylo velice dobré, velmi pozitivní a je to velká odměna za veškeré úsilí za realizaci naší novinky," oceňuje přístup týmu šéf týmu Bob Fernley. Výkon Force Indie na Silverstone bez váhání označil za masivní krok kupředu.
"Víkend se nám opravdu povedl, jak jsem už naznačil, je to úplné novum ve filozofii týmu. Skutečně jsme příjemně překvapeni aerodynamickými změnami. Někomu se může zdát, že přeháníme, vždyť jsme v porovnání s Rakouskem dopadli vlastně hůř, ale ve skutečnosti jsme poskočili hodně dopředu," tvrdí Fernley, který upozorňuje především na počáteční fázi závodu, v níž dokázal třetinu závodu držet za sebou jak piloty Red Bullu tak Ferrari.
"Skutečnost, že jsme i v Silverstone skončili s oběma vozy na bodech, je pro tým velmi pozitivní. Mohli jsme možná dojít ještě výš, ale strategie v můj prospěch rozhodně nevyzněla," komentuje Pérez závod. "Nemá cenu spekulovat, co by se stalo »kdyby«, když se podíváte na počet odpadlých, tak jsme mohli skončit také někde u bariéry. Teď musíme udělat všechno proto, aby se dobrý pocit z výsledků odrazil i do výkonu v Maďarsku."
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.