Pokud jsme psali, že všichni zainteresovaní v diskutovaném tanci okolo druhého místa Ferrari už dostali prostor, nebyla to tak docela pravda, nebo spíš zcela přesné. V poslední době měli možnost se vyjádřit Bottas, Hülkenberg, Räikkönen a Ricciardo.
Sebastian Vettel už před nějakým časem prohlásil, že by odchod Kimiho Räikkönena nepřivítal. Pod vlivem okolních událostí a spekulací, jaký je na jeho finského parťáka u Ferrari vyvíjen tlak ještě jednou vysvětlil, jaký je jeho Kimiho týmový vztah v maranellské stáji.
"Nejsem tu proto, abych vybíral pilota, který bude v druhém voze. Mám smlouvu na příští rok a myslím, že jsem už několikrát jasně řekl, že jsem s Kimim v týmu spokojený. Od prvního dne jsme k sobě upřímní. To, že se před osmi lety stal mistrem světa F1 ho nijak nezměnilo, proto jsem velice uvítal, že se do F1 vrátil. Jednoduše řečeno, nikdy nic neplácá do větru, to je přístup, který mi vyhovuje," pravil Vettel.
"Když se stal mým týmovým kolegou, sledoval jsem, jak jezdí, jeho chování na trati. Nedá se to posuzovat jen a jen podle konečných výsledků. Jsou zatáčky, kde má navrch on a zatáčky, kde zase domunuji já. Takže je pořád o co soupeřit.
Pořád je plno věcí, které se od něj mohu učit, má k některým věcem zjiný přístup. TNehodlám se zabývat a řešit tady detaily smlouvy na příští rok, ale opakuji - bylo by opravdu přínosné mít ho v týmu i příští rok," uzavírá Vettel.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.