Pokud jsme psali, že všichni zainteresovaní v diskutovaném tanci okolo druhého místa Ferrari už dostali prostor, nebyla to tak docela pravda, nebo spíš zcela přesné. V poslední době měli možnost se vyjádřit Bottas, Hülkenberg, Räikkönen a Ricciardo.
Sebastian Vettel už před nějakým časem prohlásil, že by odchod Kimiho Räikkönena nepřivítal. Pod vlivem okolních událostí a spekulací, jaký je na jeho finského parťáka u Ferrari vyvíjen tlak ještě jednou vysvětlil, jaký je jeho Kimiho týmový vztah v maranellské stáji.
"Nejsem tu proto, abych vybíral pilota, který bude v druhém voze. Mám smlouvu na příští rok a myslím, že jsem už několikrát jasně řekl, že jsem s Kimim v týmu spokojený. Od prvního dne jsme k sobě upřímní. To, že se před osmi lety stal mistrem světa F1 ho nijak nezměnilo, proto jsem velice uvítal, že se do F1 vrátil. Jednoduše řečeno, nikdy nic neplácá do větru, to je přístup, který mi vyhovuje," pravil Vettel.
"Když se stal mým týmovým kolegou, sledoval jsem, jak jezdí, jeho chování na trati. Nedá se to posuzovat jen a jen podle konečných výsledků. Jsou zatáčky, kde má navrch on a zatáčky, kde zase domunuji já. Takže je pořád o co soupeřit.
Pořád je plno věcí, které se od něj mohu učit, má k některým věcem zjiný přístup. TNehodlám se zabývat a řešit tady detaily smlouvy na příští rok, ale opakuji - bylo by opravdu přínosné mít ho v týmu i příští rok," uzavírá Vettel.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.