Prozatím nejpomalejší tým letošního startovního pole proslul ještě něčím jiným, než okupováním konce startovního pole - čistými liniemi, na nichž chyběly sponzorské nápisy. Teď se vše mění, protože Manor oznámil příchod hlavního mecenáše.
Ve čtvrtek oznámil tým Manor Marussia F1 novou smlouvu se společnností Flex Box, předního výrobce a dodavatele přepravních, skladovacích a dopravních kontejnerů. Kontrakt byl podepsán do konce sezóny 2015 a vstupuje v platnost s účinností od tohoto víkendu, tedy včetně Grand Prix Velké Británie. Bude to tedy jedna z dalších změn, které tým Manor už avizoval (článek zde).
Mezinárodní společnost se sídlem v Hong Kongu vyrábí a dopravuje přes 25 000 kontejnerů všech typů po celém světě, centrály má v Číně, Evropě, Austrálii, na Novém Zélandu, v Severní a Jižní Americe.
"S radostí sdělujeme, že můžeme uvítat společnost Flex Box v našem týmu. V obou případech jde o ambiciózní podniky, jejichž cílem je aspirovat na růst na mezinárodní scéně a mít zásadní vliv v příslušných odvětvích," uvedl nového sponzora šéf týmu Manor John Booth. "Je to naše druhé významné partnerství v několika týdnech, takže můžeme mluvit o příznivém rozvoji našeho týmu. Je pro nás důležité přivítat věhlasné značky a pomáhat jim současně k dosažení jejich vlastních globálních týmů," dodal Booth.
"Jsem potěšen, že jsme uzavřeli dohodu mezi naší firmou a týmem Manor Marussia F1 a můžeme tuto skutečnost oznámit u příležitosti domácí Grand Prix této stáje," uvedl výkonný ředitel a majitel společnosti Flex Box Henrik Nielsen. "Máme dlouhou tradici v propojení s motoristickým sportem, v němž jsme působili v devíti různých kategoriích, takže už máme určité zkušenosti. Je pro nás potěšitelné, že můžeme rozšířit svůj vliv poprvé i do formule 1, která je v našich globálních ambicích důstojnou reprezentací našeho podnikání."
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.