Prozatím nejpomalejší tým letošního startovního pole proslul ještě něčím jiným, než okupováním konce startovního pole - čistými liniemi, na nichž chyběly sponzorské nápisy. Teď se vše mění, protože Manor oznámil příchod hlavního mecenáše.
Ve čtvrtek oznámil tým Manor Marussia F1 novou smlouvu se společnností Flex Box, předního výrobce a dodavatele přepravních, skladovacích a dopravních kontejnerů. Kontrakt byl podepsán do konce sezóny 2015 a vstupuje v platnost s účinností od tohoto víkendu, tedy včetně Grand Prix Velké Británie. Bude to tedy jedna z dalších změn, které tým Manor už avizoval (článek zde).
Mezinárodní společnost se sídlem v Hong Kongu vyrábí a dopravuje přes 25 000 kontejnerů všech typů po celém světě, centrály má v Číně, Evropě, Austrálii, na Novém Zélandu, v Severní a Jižní Americe.
"S radostí sdělujeme, že můžeme uvítat společnost Flex Box v našem týmu. V obou případech jde o ambiciózní podniky, jejichž cílem je aspirovat na růst na mezinárodní scéně a mít zásadní vliv v příslušných odvětvích," uvedl nového sponzora šéf týmu Manor John Booth. "Je to naše druhé významné partnerství v několika týdnech, takže můžeme mluvit o příznivém rozvoji našeho týmu. Je pro nás důležité přivítat věhlasné značky a pomáhat jim současně k dosažení jejich vlastních globálních týmů," dodal Booth.
"Jsem potěšen, že jsme uzavřeli dohodu mezi naší firmou a týmem Manor Marussia F1 a můžeme tuto skutečnost oznámit u příležitosti domácí Grand Prix této stáje," uvedl výkonný ředitel a majitel společnosti Flex Box Henrik Nielsen. "Máme dlouhou tradici v propojení s motoristickým sportem, v němž jsme působili v devíti různých kategoriích, takže už máme určité zkušenosti. Je pro nás potěšitelné, že můžeme rozšířit svůj vliv poprvé i do formule 1, která je v našich globálních ambicích důstojnou reprezentací našeho podnikání."
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.