Nehoda za druhou zatáčkou Grand Prix Rakouska vzbudila hodně dohadů a také spekulací, zda nešlo o chybu pilota Ferrari. Svůj postoj k ní zaujal i šéf Ferrari Maurizio Arrivabene, který nepředpokládá, že šlo o chybu techniky.
Po výjezdu z druhé zatáčky na nejvyšším bodě Red Bull Ringu se Finovo ferrari zavlnilo a pak se utrhlo směrem doleva. Vzápětí už byl z onboard kamery nad Kimiho hlavou vidět Alonsův mclaren. Räikkönen ve svém hodnocení nehody uvedl, že se mu překvapivě začala protáčet kola (více v prohlášení po závodě zde.) Vyslovil také domněnku, že by mohlo jít o selhání techniky. Arrivabene na stejný dotaz odpověděl: "Myslím, že to technikou nebylo."
"Z Alonsovy kamery žádné záběry nemáme, takže věřím v Kimiho vysvětlení, že vozu začala prokluzovat kola - to je vše. Pokud dobře vnímáte, co náš pilot řekl, tak se ani jednou nezmínil, že by došlo ke kontaktu s Fernandovým vozem," dodává Arrivabene.
Vyrojily se okamžitě spekulace, zda tato nehoda, díky níž Iceman označil závodní víkend za velice špatný (kromě havárie v 1. kole se mu nepovedla ani kvalifikace), nebude mít zásadní vliv na další setrvání mistra světa 2007 ve stáji Ferrari. Dle Arrivabeneho by se Fin teď měl zaměřit především na výsledky v dalším závodě. "Nelze vše posoudit jen podle včerejška nebo dneška. Termín rozhodnutí samozřejmě existuje, ale neřeknu vám nic bližšího. Chceme vše posoudit podle celkového pohledu a zaměřit se na holistický přístup. Jak si rozumí se svým inženýrem a jak se mu s ním pracuje? Jak se mu daří bodovat, útočit na pódium? Jak rychlý je a jak tvrdě pracuje? To jsou různé položky, kterým se chceme věnovat, ale teď je příliš brzo na to zaujmout zásadní stanovisko nebo dokonce něco rozhodnout," pokračuje Arrivabene.
"Mohl bych se držet zpátky nebo se pokusit ho chránit. Ale ještě nejsme ani v polovině sezóny. Vy byste na mém místě šli za Kimim a řekli: »Podívej, končíš« či »Buď v klidu, máš to jisté« nebo něco v tom smyslu? Mojí snahou je, aby se oba moji svěřenci mohli soustředit na další závody a odváděli maximum," uzavřel svůj názor Arrivabene.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.