Stáj Manor připustila, že by pro sezónu 2016 mohla změnit dodavatele motoru. Na přetřes se tak dostávají opět dohady ohledně možného partnerství s Hondou.
Návrat japonské značky do F1 na pozici dodavatele pohonných jednotek je prozatím neúspěšný. Partnerství s McLarenem prozatím vykazuje spíše klopýtavé výsledky. Honda si je však velice dobře vědoma, že by spojení s dalším týmem mohlo přinést urychlení vývoje. Jedním ze žhavých kandidátů je právě prozatím nejslabší tým F1 sezóny 2015, který má až do konce tohoto roku smlouvu s Ferrari.
Stáj Manor v současné době zvažuje svou budoucnost, rozhoduje se také o nasazení inovovaného vozu; pokud by se měl změnit distributor motoru, nebylo by to nezbytně nutné. Sportovní ředitel Graeme Lowdon podotýká, že otázka motoru ještě není jistá, takže tým hodnotí různé výhledy pro rok 2016. "Vše je otevřené. V současné době máme opravdu dobrý vztah s Ferrari, jsou maximálně vstřícní, ale je také potřeba myslet dopředu."
Jednou z možností by byl i přechod k Mercedesu, ale ten už zásobuje čtyři týmy, proto by byl logičtější volbou Renault, jehož zákazníky jsou Red Bull a Toro Rosso. Francouzská značka však v současné době řeší velké dilema, jak vlastně bude v F1 pokračovat.
Ještě na začátku sezóny se pochybovalo, že se Manor do startovního pole vrátí, ale tým od té doby pokročil kupředu. Nejenže se oba piloti dokáží bez potíží kvalifikovat, byť na konec startovního pole (pokud se za nimi neocitne někdo na základě penalizací), navíc v současné době zaznamenal příchod zkušených osobností, například bývalého technického ředitele Mercedesu Boba Bella (více zde).
Lowdon tvrdí, že všechny kroky jsou součástí douhodobého plánu jak tým výkonostně posunout blíž středu závodního pole. "Máme plán a týmovou strategii, do níž je zahrnuta i komerční a finanční sféra - a samozřejmě i ta sportovní. Jsem přesvědčen, že jejich využití nás posune o další krok kupředu. Určitě na naší cestě na pozice, o něž usilujeme, zdoláme další milníky," připomíná Lowdon.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.