Spoluzakladatel stáje Williams, konstruktér a později technický ředitel Patrick Head se může pyšnit rytířským titulem. Jeho jméno se objevilo na tradičním Queen's Birthday Honour List 2015.
Head je nepřehlédnutelnou postavou historie F1, v roce 1977 se nenápadně připojil k týmu poté, co se rozešly cesty Waltera Wolfa a Franka Williamse. Jeho prvním počinem byl Williams FW 06, s nímž dosáhl Alan Jones v roce 1978 několik cenných výsledků (nejlépe druhé místo v GP USA ve Watkins Glen). Světové renomé mu přinesl "arabský zázrak" Williams FW 07, který posunul tým "světoběžníka v teniskách", jak se Frankovi občas říkalo, do absolutní špičky F1. Od roku 1986 působil v týmu ve funkci technického ředitele.
"Na dveřích naší stáje může být mé jméno, ale vždy jsem zdůrazňoval, že jeho vznik a následné úspěchy byly výsledkem týmové práce," říká Frank Williams. "Head byl v oblasti designu génius, z pozice průměrného týmu nás vynesl k mistrovskému titulu. Jeho technický talent také sehrál klíčovou roli při posunu Velké Británie na pozici celosvětové vedoucí síly v oblasti motorsportu. Mělo to svůj význam i po stránce ekonomické a kulturní. Jeho podíl na britských úspěších ve sféře inženýrství a motorsportu si zaslouží takové ocenění."
Patrick Head byl rovněž důležitou postavou v historii týmu na počátku roku 1986, kdy se Frank Williams těžce zranil při automobilové nehodě a Head musel dočasně převzít jeho funkci v týmu. Může se pyšnit, že během jeho působení u Williamsu získala stáj sedm mistrovských titulů - Jones (1980), K. Rosberg (1982), Piquet (1987), Mansell (1992), Prost (1993), D. Hill (1996) a J. Villeneuve (1997).Je také podepsán pod všemi devíti triumfy stáje v Poháru konstruktérů (1980, 1981, 1986, 1987, 1992 - 1994, 1996 a 1997).
Nynější sir Patrick Head, absolvent Welllington College, birminghamské a bournemouthské univerzity (inženýrský diplom získal v roce 1970), oslavil letošního 5. června 69. narozeniny. Na svou funkci v týmu Williams rezignoval v listopadu 2011 (více zde). Jeho další činnost je svázána s Williams Hybrid Power Limited, ale se závodní aktivitou už nemá nic společného.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.