Spoluzakladatel stáje Williams, konstruktér a později technický ředitel Patrick Head se může pyšnit rytířským titulem. Jeho jméno se objevilo na tradičním Queen's Birthday Honour List 2015.
Head je nepřehlédnutelnou postavou historie F1, v roce 1977 se nenápadně připojil k týmu poté, co se rozešly cesty Waltera Wolfa a Franka Williamse. Jeho prvním počinem byl Williams FW 06, s nímž dosáhl Alan Jones v roce 1978 několik cenných výsledků (nejlépe druhé místo v GP USA ve Watkins Glen). Světové renomé mu přinesl "arabský zázrak" Williams FW 07, který posunul tým "světoběžníka v teniskách", jak se Frankovi občas říkalo, do absolutní špičky F1. Od roku 1986 působil v týmu ve funkci technického ředitele.
"Na dveřích naší stáje může být mé jméno, ale vždy jsem zdůrazňoval, že jeho vznik a následné úspěchy byly výsledkem týmové práce," říká Frank Williams. "Head byl v oblasti designu génius, z pozice průměrného týmu nás vynesl k mistrovskému titulu. Jeho technický talent také sehrál klíčovou roli při posunu Velké Británie na pozici celosvětové vedoucí síly v oblasti motorsportu. Mělo to svůj význam i po stránce ekonomické a kulturní. Jeho podíl na britských úspěších ve sféře inženýrství a motorsportu si zaslouží takové ocenění."
Patrick Head byl rovněž důležitou postavou v historii týmu na počátku roku 1986, kdy se Frank Williams těžce zranil při automobilové nehodě a Head musel dočasně převzít jeho funkci v týmu. Může se pyšnit, že během jeho působení u Williamsu získala stáj sedm mistrovských titulů - Jones (1980), K. Rosberg (1982), Piquet (1987), Mansell (1992), Prost (1993), D. Hill (1996) a J. Villeneuve (1997).Je také podepsán pod všemi devíti triumfy stáje v Poháru konstruktérů (1980, 1981, 1986, 1987, 1992 - 1994, 1996 a 1997).
Nynější sir Patrick Head, absolvent Welllington College, birminghamské a bournemouthské univerzity (inženýrský diplom získal v roce 1970), oslavil letošního 5. června 69. narozeniny. Na svou funkci v týmu Williams rezignoval v listopadu 2011 (více zde). Jeho další činnost je svázána s Williams Hybrid Power Limited, ale se závodní aktivitou už nemá nic společného.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.