Jordan je skoro stejně populární jako Ferrari

Pantano, Giorgio
Pantano, Giorgio, foto: Jordan Grand Prix
Daniel Šupa 23. září 2004 15:12
Sdílej:

Zakladatel a vlastník stáje ze Silverstone je s obrazem svého týmu v Číně velmi spokojen.

Eddie Jordan podepsal pro závod v Šanghaji sponzorský kontrakt s čínskou společností Citibank China a tvrdí, že je přístup ke spolupráci ze strany Číňanů příkladný. Podle Jordana je jeho tým v tuto chvíli prakticky stejně populární, jako slavné Ferrari. Na straně jedné by to mohlo údajně být žlutou barvou týmu, jež je pro Asii charakteristická, na straně druhé tím, že byl vůbec prvním šéfem týmu F1, který do Číny kdy oficiálně zavítal. „Čína je opravdu důležitou ekonomickou silou a F1 je prvním skutečně celosvětovým podnikem, který se tam představí,“ dodává šéf stáje. Foto: Jordan Grand Prix
Témata:
Stalo se