Ačkoliv s výkony svých novinek během Velké ceny Španělska Ferrari nebylo stoprocentně spokojeno, následné testování prokázalo, že fungují a v Monaku je italský tým znovu využije.
Ferrari se všemožně snaží stáhnout ztrátu na Mercedes, v Barceloně (během posledního závodu) představili vůz s řadou novinek. Výsledek však zaostal za očekáváními - ztráta nezmizela, Sebastian Vettel dojel třetí za oběma Stříbrnými šípy, před Kimiho Räikkönena se navíc vklínil Williams Valtteriho Bottase.
Räikkönen se navíc vrátil ke starší verzi, avšak podle mluvčího Ferrari jim to nepřineslo jasné srovnání a odpovědi.
Následné dvoudenní testování jim však poskytlo další příležitost zjistit funkčnost jejich novinek na voze. A došli k závěru, že výkon ve Španělsku nezávisel na novém aerodynamickém balíku. Podle výsledků (a očekávání) zvýšili přítlak a tím i výkonnost.
Co tedy stálo za výkony v Barceloně? Podle všeho šlo o nedostatek trakce a mechanického přítlaku a to především ve třetím sektoru. "Můžeme předpokládat, že naše auto je k pneumatikám jemnější než ostatní vozy, a to nám možná za náročných podmínek na trati uškodilo více. Trápili jsme se s tím, abychom pneumatiky dostali do toho správného provozního okna," vysvětlil mluvčí týmu.
Ohradil se také proti tomu, že by za jejich výkon mohla změna pravidel FIA ohledně tlaku paliva. "Používáme stejný palivový systém již od Melbourne. FIA ho kontrolovala," uvedl pro Motorsport.com.
Oba piloti Ferrari tak v Monaku pojednou s novým balíkem, který bude upraven k potřebám městského okruhu.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.