Bernie Ecclestone si myslí, že by Sebastian Vettel příchod Lewise Hamiltona k Ferrari s velkým nadšením nevítal.
Úřadující mistr světa a lídr letošního šampionátu Hamilton se příští týden chystá k oznámení prodloužení svého kontraktu s Mercedesem, který mu již druhou sezónu poskytuje to nejrychlejší auto v poli, navzdory spekulacím o jeho snaze nechati si otevřená vrátka pro přestup k Ferrari.
Ecclestone na otázku, za který tým bude britský pilot příští rok nastupovat, odpověděl: "Lewis bude v příští sezóně na tom správném místě." Půjde o Ferrari? "Neměl by s tím problém, ale nemyslím si, že by se to Sebastianovi [Vettelovi] líbilo."
Mercedes očekává, že se s Hamiltonem dohodne na prodloužení spolupráce, byť sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff přiznal zájem ze strany konkurenčních týmů: "Lewis je hvězdným pilotem a každý tým by jej chtěl, ale já jsem OK."
Proč stále nedošlo k podpisu kontraktu, který byl již před dvěma měsíci z "99,6 %" hotov? "Nedochází k žádném zpoždění. V podstatě jsme se na podmínkách dohodli a teď to jen musí být řádně provedeno. A je to řádně prováděno."
Sebastian Vettel je spokojený se svým současným týmovým kolegou Kimim Räikkönen,příchod Lewise Hamiltona k Ferrari by se mu podle Bernieho Ecclestonea moc nezamlouval(foto: Red Bull Racing)
Na otázku ke stavu smlouvy Hamilton v Barceloně odpověděl: "Měli byste se opravdu zeptat Tota. Myslím, že Niki říkal o něco tom, že bude hotova před příštím závodem v Monaku. To by tedy mělo být cílem."
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.