Vallteri Bottas věří, že Williams zmenšil svoji ztrátu na Mercedes a Ferrari i přes poměrně omezené novinky na jejich voze.
Williamsu patří třetí místo v tabulce konstruktérů, také jeho jezdci obsadili páté a šesté místo a zařadili se za piloty Mercedesu a Ferrari. V Barceloně se Valtterimu Bottasovi podařilo udržet za sebou rudý vůz svého krajana Räikkönena.
Po závodě se nechal slyšet, že to bylo trošku deja-vu Bahrajnu. Tam také porazil jedno Ferrari, v daném případě to Sebastiana Vettela. Podle něj udělali pokrok a to přesto, že jejich novinkový balík přivezený do Španělska nebyl nikterak významný.
"Je dobré, že jsme to dokázali, jsou to důležité body. Je pěkné rozdělit obě Ferrari. Když se podíváme na výsledek, byl to nejtěsnější rozdíl na čelo (a Ferrari), který se nám letos podařil. Věděli jsme, že naše novinky nebyly příliš velké, ale rozhodně jsme neztratili. Podle mého názoru jsme ztrátu trošku stáhli," okomentoval situaci Bottas.
Co se následujícího závodu v Monaku týče, je však opatrnější. "Je to úplně jiný okruh. Je těžké předvídat, jak silní tam budeme. Víme, že naší silnou stránkou nejsou pomalé zatáčky a Monako je jich plné. Je to jeden ze závodů, který se dost odvíjí podle kvalifikace a pokud se vám povede, je možné všechno."
Dnes v Barceloně pokračuje sezónní testování Formule 1. Včera za Williams testoval Felipe Massa, který následně uvedl, že potřebují zapracovat na zlepšení zvládnutí práce s tvrdou sadou pneumatik. Právě na to prý doplatil během víkendového závodu.
"Výrazně jsem se na tvrdé sadě trápil. Myslím, že musíme zlepšit práci s tvrdšími sadami pneumatik, ale nejdřív je uvidíme až v Silverstone. Jsem si jistý, že v dalších závodech na měkčích sadách budeme mít menší problémy. Novinky do Monaka nevezeme, budeme pouze pracovat na nastavení. Aerodynamika bude víceméně stejná jako v Barceloně," prozradil Brazilec.
Během testů se zatím zaměřili na nastavení vozu a testovali aerodynamiku. Vše prý proběhlo bez potíží.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.