Fernando Alonso prozradil, že kdyby McLaren i nadále poháněly motory Mercedes, tak by se do britské stáje nikdy nevrátil. Dále pak vyvrátil všechny spekulace o tom, že je ze současné situace mrzutý.
Fernando Alonso se po 7 letech vrátil k McLarenu. Všichni ihned začali spekulovat, jestli to byl dobrý krok, když jeho nástupce, Sebastian Vettel, dokázal s Ferrari vyhrát hned druhý závod, zatímco Španěl se potácí na chvostu pole. "Byl jsem u Ferrari a okusil jsem si ten mýtus. Býval jsem pravidelně na podium a do týmu jsem byl dobře integrovaný.
Vyhrál jsem toho dost a chtěl jsem se porozhlédnout po nové výzvě, kde bych šel trošku do rizika - zároveň bych tam byl spokojený a byla to výzva," říká Španěl pro 'formula1.com'. "Teď začínám úplně odspodu, pokusím se vyhrát šampionát, dominovat F1 - to je něco, co moje kariéra potřebovala a co mě motivuje."
Přestoupil by však Alonso k McLarenu zpět, i kdyby Britové dále pokračovali s motory Mercedes? "Ne. Teď je sice pravdou, že obtíže jsou větší, než jsme čekali, ale také proces dohánění je lepší, než jsme čekali." Naposledy v Bahrajnu ztratil pilot na pole position "jen" 2,5 vteřiny a v závodu sahal po bodu.
V Bahrajnu už to skoro vyšlo na body, zadaří se ve Španělsku? (foto: Honda Racing F1)
"Všichni kolem mě říkají, že můj postoj je správný. Pořád mi to opakují, ale lidé zvenku se to neustále snaží zkomplikovat. Myslí si, že mě znají, když mě viděli 30 vteřin v televizi. Ale ti mě nikdy nepoznají! Cítil jsem, že tady jsou moje šance větší než u Ferrari. Ukončit moji kariéru titulem u McLarenu-Honda, to by bylo perfektní!"
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.