Valtteri Bottas sice ještě neví, za jaký tým pojede v sezoně 2016 v F1, avšak spekulace některých médií o tom, že přestuje do Ferrari, v Barceloně popřel.
Fin je aktuálně jedním z nejžhavějších jezdců na trhu. Jeho výhodou je stabilnost jeho výkonnů, čímž na sebe upoutal zájem i předních týmů. Minulý týden proto začala francouzská média spekulovat, že pro sezonu 2016 přestupuje do Ferrari - měl mít už dokonce podepsanou předběžnou smlouvu a nahradit měl Kimiho Räikkönena.
Jak se však ukázalo v Barceloně, s přestupem to není tak horké: "Slyšel jsem hodně hloupostí. Občas to bylo opravdu vtipné - je zajímavé poslouchat něco, o čem víte, co je na tom pravdy a co ne. Přitom z toho někteří lidé dělají hodně," řekl dnes ve Španělsku Valtteri Bottas.
Faktem ale zůstává, že mu smlouva u Williamsu vyprší na konci této sezony a zatím nebyla prodloužena: "Pro další roky ještě nemám nic." Jednání o budoucnosti přenechává na svém managementu, který vede Didier Coton. První, s kým chce jezdec mluvit, je Williams, jeho dosavadní zaměstnavatel. Detaily komentovat ale nechce.
Naposledy v Bahrajnu Valtteri udržel za zády v závěru závodu rychlejšího Vettela (foto: Williams F1 Team)
"Můj management s nimi jedná, možná mi ještě nestačili všechno povyprávět. Proto by bylo mnohem lepší, kdybyste se zeptali přímo jich. Jsem si jistý, že oni mají plány na budoucnost. Já se teď chci koncentrovat na tuto sezonu a získat z týmu maximum. Nic dalšího nevím. Jasně že by bylo lepší vědět spíš dřív než později, co budu dělat, ale zatím je brzy."
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.