Lewisovi Hamiltonovi v boji o vítězství v Bahrajnu vozy Ferrari moc starostí nedělaly, větší hrozbu vnímal ze strany svého týmového kolegy Nica Rosberga. Vrací se i k těsnému duelu po jeho výjezdu z boxů, kdy měl oba soupeře těsně za sebou.
Na tiskové konferenci na otázku, zda během Velké ceny Bahrajnu vůbec nastala chvíle, kdy by se obával o to, že by s ním o vítězství mohla bojovat Ferrari, Hamilton odpověděl: "No... po většinu času jsem opravdu viděl pouze Nica."
"Samozřejmě, že na začátku závodu to nebylo lehké ujet klukům za mnou, ale ke konci stintu se to poté trochu zlepšilo. A později byl za mnou Nico. A pak mi dali na vědomí, že Kimi jezdí dlouho, takže bude v posledním stintu velmi rychlý, ale myslím si, že jsem to měl z velké části pod kontrolou," popisuje vítěz závodu.
"Zažil jsem ale podobnou situaci jako Nico. Nestála mě očividně tolik, ale brzdy se docela dost zahřívaly, obzvlášť v provozu. Několik posledních kol jsem tedy musel trochu zpomalit, jinak si nemyslím, že bychom měli nějaký problém," věří britský pilot, za kterého se po jeho prvním výjezdu z boxů těsně zavěsili Vettel bojující s Rosbergem.
Po zastávce v boxech se Hamilton vrátil na trať těsně před Rosbergabojujícího s Vettelem (foto: Daimler AG)
Vnímal Hamilton, co se za ním v tu chvíli odehrává? "Rozhodně jsem to viděl, protože jsem nečekal... V boxech jsem zajel docela daleko... Myslím, že jsem měl slušný náskok, a pak najednou jsem vyjížděl z boxů a oni byli hned za mnou.
Měl jsem celkem pomalou zastávku a to je podle mě tím přirozeným důvodem, proč se náskok snížil. Vyjel jsem z boxů, brzdil do první zatáčky a viděl jsem je v mém levém zrcátku a řekl jsem si: 'Ó, můj Bože, tohle je těsné!' Ale byla to velká legrace. Opravdu dobrá zábava," dodává Hamilton.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.