Kvůli horkému třetímu tréninku nemá Mercedes dobře ověřené změny nastavení, které provedl po pátku. Wolf ale doufá, že se tým ubral správným směrem.
Mercedes Lewise Hamiltona sice nedovolil, aby Ferrari získalo poleposition, ale Nico Rosberg startuje až třetí. Ferrari tedy začíná pro Mercedes představovat skutečnou hrozbu, a tak Mercedes začíná lehce riskovat.
"Změnili jsme nějaké věci v nastavení auta poté, když jsme měli v pátek ještě nějaké rezervy. Bohužel jsme je následně nestihli řádně otestovat, protože se druhý trénink odjel v noci, ale podobné podmínky se na trati už nevyskytly," řekl Toto Wolff pro motorsport.com.
"Je to trošku risk, ale nemyslím si, že inženýři nevěděli, co udělali, takže doufám, že auto posunuli správným směrem, výsledek uvidíme až v závodě."
"Myslím, že Ferrari bude silné, a pokud se mé očekávání naplní, tak na začátku závodu uvidíme čtyři auta blízko u sebe, což znamená, že se musíme hodně zaměřit na strategii, která bude muset být flexibilní," zakončil představitel Mercedesu.
Mercedes může mít zase těžký závod (foto: Pirelli)
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.