Niki Lauda se zastal Lewise Hamiltona poté, co se do Brita pustil jeho týmový kolega Nico Rosberg s tím, že mu jeho pomalá jízda pokazila strategii. Podle bývalého trojnásobného šampiona je každý jezdec sobecký.
Lewis Hamilton během tiskové konference po závodě v Číně uvedl, že myslel především na sebe, čímž rozlítil svého týmového kolegu Nica Rosberga. Ten se nechal slyšet, že mu byl záměrně pokažen závod, protože jel Brit zbytečně pomalu a on tak byl vystaven možnému útoku Sebastiana Vettela jedoucího na třetím místě.
Toto Wolff uklidňoval situaci tím, že se nic mimořádného nestalo a jednání Lewise Hamiltona bylo v pořádku. Brita se zastal také Niki Lauda.
"Samozřejmě že každý jezdí sobecky. Proč myslíte, že tu ti kluci jsou? Já je nazývám egocentrickými bastardy. Je to jediná cesta k vítězství a zisku titulu. Všichni jsou stejní. Nico je stejný jako Lewis a obráceně, když na to přijde. Já souhlasím s tím, jak to je a proto závodíme," okomentoval situaci trojnásobný šampion.
A jeho slova často potvrzují i samotní piloti. Když byl napříkad nedávno Jenson Button v rozhovoru pro Sky Sport dotázán na založení rodiny, vyjádřil se tak, že děti po dobu své závodní kariéry neplánuje, neboť musí být hodně sebestředný a podle něj to nejde dohromady. Fakt, že se Hamilton soustřdil pouze na sebe není ničím neobvyklým.
"Lewis byl celý víkend lepší. Myslím, že se Nico hodně těžce snažil a mohli jste to pozorovat na časech, měl za sebou Vettela, což bylo v určité chvíle hrozbou a on se pokoušel dojet Lewise a porazit ho, ale nakonec mu to nevyšlo," dodává na účet německého pilota.
Podle Laudy na Hamiltona Rosberg jednoduše neměl (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.