Hamilton si podmanil i třetí trénink na GP Číny. O 2 desetiny za ním byl jeho týmový kolega Rosberg. Ferrari se snaží, ale ztrácí 7 desetin na Brita. Provizorní třetí řada patří Red Bullu. Button zajel až 15. čas a jeho týmový kola pro technickou závodu neodjel ani jedno měřené kolo.
Sobotní ranní klání začalo za příjemného počasí, teplota vzduchu dosahovala 18°C a trať byla rozpálená na 43°C. Bohužel moc radosti to nepřineslo pro Alonso v McLarenu. Ten hned v úvodních minutách musel odstavit svůj vůz u krajnice pro technickou závadu. Dle radiové komunikace se bude jednat o problém na pohonné jednotce. Ihned byl informován i Button, že Jensonův problém ještě nebyl vyřešen, že si musí dávat pozor. V zápětí se vrátil do boxů.
První čas ve třetím tréninku zaznamenal Ericsson: 1:42,174. V zápětí jej překonal o 30 tisícin Nasr. Ale stále to jsou časy daleko za těmi nejlepšími z pátečních tréninků.
Když se poprvé vydal na trať Hamilton, jeho inženýr mu sdělil, že se změnilo proudění větru na 1,3 km dlouhé rovince, aby s tím jeho svěřenec počítal. Brit to vzal v potaz a časem 1:39,776 se dostal do čela průběžného pořadí. Za ním následuje Rosberg, Vettel, Räikkönen. Všichni na středních pneumatikách.
Jenson Button bojuje ze všech sil, nyní zajel čas, který ho opravňuje k zisku pozice s pořadovým číslem 9. Jeho týmový kolega Alonso ho v tomto tréninku již nepodpoří.
V polovině tréninku Hamilton hlásí: „Sedačka začíná být zase opravdu horká.“ V zápětí se Brit ptá: „Můžete mi sem dát moji druhou sedačku? Je tu už příliš velké horko.“ Závodní inženýr mu odpovídá, že ji pro něj připraví.
O druhé žluté vlajky se postaral Verstappen, který dostal hodiny, ale rychle se vrátil do závodního režimu, tudíž brzy byly k vidění opět zelené vlajky. V zápětí se mimo trať v poslední zatáčce dostal i Massa, ale také to nepřineslo žádnou újmu.
15 minut před koncem tréninku se pomalu začíná přezouvat na měkké pneumatiky a na časech je to ihned znát. Ve vedení je nyní Rosberg díky výkonu 1:37,841. Následuje Kvjat také na měkkých gumách, ale zajel čas 1:39,106.
Hamilton obul měkkou směs a také zrychlil. Úřadující šampion se dostal do vedení časem 1:37,615 a v zápětí, ač měl rozjeté také dobré kolo, zajel do boxů. S blížícím se koncem tréninku se roztrhl pytel se zajížděním rychlých časů, ale na Mercedes to nestačí. Vettel se zlepšil na 1:38,313, Räikkönen na 1:38,512. Poté následuje dvojice od Red Bullu. Button je mezitím na patnáctém místě.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.