Renault si na rozdíl od odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka nemyslí, že by pro dostižení Mercedesu byla nutná změna pravidel. Kromě zvýšeného úsilí k vyrovnání podle Cyrila Abiteboula přispěje i zákon klesající návratnosti.
Francouzský dodavatel pohonných jednotek pro Red Bull a Toro Rosso se sice v úvodu sezóny trápí s ovladatelností a výkonem (podle některých zdrojů za Mercedesem zaostává o 50 koní), nemyslí si ale, že by pro stažení náskoku Stříbrných šípů bylo nutné měnit pravidla, jak v rozhovoru po Malajsii uvedl Helmut Marko (více zde).
O vyrovnání výkonu motorů po prvním závodu sezóny FIA žádal i šéf Red Bullu Christian Horner, který v tomto našel zastání také u Bernieho Ecclestonea, jenž uvedl: Musíme teď věci trochu změnit a pokusit se je o něco více vyrovnat. Měli jsme zmrazit motor Mercedesu a nechat všechny ostatní, ať si dělají, co chtějí, aby mohli jeho náskok stáhnout. Měli bychom podpořit FIA, aby provedla změny."
Ředitel společnosti Renault Sport, Cyril Abiteboul, ale upozorňuje, že to je jen otázkou času, než jeho oddělení Mercedes dožene: "Nikdy bych neřekl, že musíme změnit pravidla, abychom nám pomohli je dohnat.
Myslím, že nevěříme v žádný důvod, proč bychom je nemohli dostihnout. Podle mě jde jen o otázku toho kdy a kolik času k tomu potřebujeme. V určitém čase zasáhne zákon klesající návratnosti a nejdříve postihne Mercedes, potom Ferrari. Tento zákon nám pomůže je dohnat."
Renault věří, že se jim podaří stáhnout náskok Mercedesu v oblastipohonných jednotek (foto: Red Bull Racing)
"Tím ale netvrdím, že čekáme, až budou omezeni. Očividně zaostáváme a musíme vyvíjet rychleji. K tomu dojde, musíme být ale trpěliví. Musíme vytvořit také plán, aby toto zpoždění a obtížné období pro skupinu Red Bull - Renault bylo co nejkratší," dodává šéf Renaultu pro ESPN.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.