Šéf týmu McLaren, Ron Dennis, řekl, že jeho stáj použije motory Honda již využité o uplynulém víkendu v Malajsii i na příštím závodu v Číně.
Jak Jenson Button tak i Fernando Alonso byli nuceni odstoupit z druhého závodu sezony po technických problémech. Španěl měl problémy s chlazením jeho ERS a Brita přibrzdil problém na turbu jeho pohonné jednotky. Oba tedy museli vzdát kvůli motorům. Ron Dennis ale teď uklidnil všechny, kteří tvrdili, že McLaren bude muse v Číně použít nové motory, když řekl, že pohonné jednotky budou moci být využity znovu, ačkoliv dojde k vyměnění některých komponent.
"Důvody odstoupení si byly lehce podobné, ale nikoliv identické," řekl Ron Dennis. "Motory jako takové nebyly poškozeny, protože jsme zastavili. Tyhle motory budou použitelné i pro další Grand Prix, i když některé komponenty budou vyměněny."
Brit však trvá na tom, že malajský víkend byl jak pro tým tak i pro Hondu navzdory dvěma DNF pozitivní. "Oba jezdci si extrémně chválili výkonnost v rychlých zatáčkách a charakteristiky při brždění. Z víkendu si tak odnášíme celou škálu pozitiv. Myslím, že v určitých částech okruhu byli velmi silní. Je jasné, že nejsme tam, kde bychom s motorem být chtěli, to není ani Honda, ale dostáváme se tam."
Ani jeden McLaren v Malajsii cíl závodu neviděl (foto: McLaren)
Dennis nelituje toho, že podepsal spolupráci s japonským výrobcem a říká, že je to jen otázkou času, než věci začnou dobře fungovat. "Velmi rychle se učíme a samozřejmě chceme vyhrávat závody, ale chceme být také na cestě za mistrovskými tituly. A abyste to zvládli, tak potřebujete kompletní a soustředěnou podporu OEM [Original Equipment Manufacturer - automobilového výrobce].
Ano, momentálně je to velkou výzvou, ale společně s Hondou tvrdě pracujeme na tom a dostaneme se tam dříve, než si lidé myslí. Jde to krok po kroku. Bude to do Evropy [evropských GP], než budeme mít rychlost, kterou budeme moci měřit." Nakonec se šéf týmu krátce zmínil o návratu Alonsa: "Je to skvělé, myslím, že celý víkend odváděl skvělou práci v každém ohledu."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.