Maurizio Arrivabene po vítězství Vettela v Sepangu nechce, aby se tým nechal unést. Cílem jsou pro Ferrari i nadále dvě vítězství.
Triumf Sebastiana Vettela ve velké ceně Malajsie je pro Ferrari první výhrou od roku 2013, kdy v domácí Velké ceně na okruhu v Barceloně zvítězil Fernando Alonso. Vettelovi se podařilo porazit Mercedes a pokrok, který v Maranellu od loňska udělali, je rozhodně působivý. Mohou však Mercedes ohrozit? Šéf týmu, Maurizio Arrivabene, zůstává při zemi.
"Musíme být realisté. Na začátku roku jsem řekl, že cílem jsou dvě výhry. Nyní jsme jeden závod vyhráli a někdy takto brzká vítězství mohou být jak výhodou, tak nevýhodou. Jsme nohama na zemi. Myslím, že Mercedes je super silný a jak jsme několikrát uvedli - my se držíme našeho plánu. Někteří se mě ptali, proč jsem neukázal emoce a já vám povím proč - myslel jsem na ranní poradu a data na monitoru," prozradil Arrivabene.
Cenní si výkonu nejen Vettela, ale celého týmu za jejich pokroky. "Emoce jsem cítil ve směru ke klukům, k pilotům, k Sebovi - když křičel do sluchátek, ale hlavně jsem myslel na kolegy v Maranellu, protože v posledním měsíci pracovali jako mourovaní... neuvěřitelné," uvedl pro f1i.com.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.