Do závěrečného tréninku se vstupovalo s tím, že Mercedes jej opět ovládne. Ferrari v obou předchozích trénincích vystrkovalo drápky, ale opět to nestačilo. Nejrychlejší byl Rosberg před Hamiltonem.
V Malajsii panuje tradiční počasí, teplota vzduchu dosahuje 32 °C a trať má dokonce 60 °C. Relativní vlhkost vzduchu dosahuje 48 %.
Jako první se na okruh Sepang vydal Bottas. Ale první čas třetího tréninku zaznamenal Stevens, který se v té chvíli jako jediný na trati pohyboval na středně tvrdých pneumatikách.
O první žluté vlajky se postaral Nasr, udělal si výlet přes štěrkovou únikovou zónu v 11. zatáčce. Chvíli poté se na trávu vydal Perez s Force Indií.
V polovině tréninku se ve vedení usadil Rosberg časem 1:40,391 před Ricciardem, který ztrácel 2 desetiny. Dále následoval Massa, Bottas, Kvjat, Sainz, Verstappen. Bez kloudného času byl 19. Räikkönen a žádný čas do poloviny tréninku nezaznamenal Hamilton, ale již se pohyboval po trati.
Rosberg si v zápětí vylepšil svůj čas na 1:40,251 a na druhé místo se dostal Vettel časem 1:40,532. Své první měřené kolo zaznamenal také Hamilton, prozatím to stačilo na čtvrté místo časem 1:41,016, avšak v jedné ze zatáček probrzdil. Tudíž je jasné, že Brit má na to zajet lepší čas. Také se tak stalo, na čas 1:40,763, ale opět měl problémy při brzdění do deváté zatáčky.
Kvjat si stěžoval, že má problémy s podřazováním, zato Massa svému inženýrovi sdělil, že „ztratil zadek“.
Před závěrečným naháněním časomíry bylo pořadí následující: Rosberg, Vettel, Ricciardo, Hamilton, Massa, Bottas, Kvjat, Sainz, Verstappen, Grosjean, Alonso.
Max Verstappen není spokojen se současnou sadou pneumatik, stěžoval na velké vibrace a že je vůz „neuvěřitelně“ nedotáčivý. Zajel samozřejmě ihned do boxů. Trápení pilotů v deváté zatáčce pokračuje. Grosjean zde masivně probrzdil.
Blíží se konec třetího tréninku a čas se již dostal pod 100 sekund. 5 minut před koncem dopoledního klání vede Rosberg časem 1:39,690 a je následován Hamiltonem (1:39,873), Räikkönenem (1:40,245) a Vettelem (1:40,266).
Na tomto pořadí se nic nezměnilo, piloti na předních pozicích se v posledních sekundách nesnažili zlepšit své časy, to si nechají až do kvalifikace. Tudíž trénink jasně ovládl Mercedes před Ferrari.
Přehled všech časů: PDF.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.