Do závěrečného tréninku se vstupovalo s tím, že Mercedes jej opět ovládne. Ferrari v obou předchozích trénincích vystrkovalo drápky, ale opět to nestačilo. Nejrychlejší byl Rosberg před Hamiltonem.
V Malajsii panuje tradiční počasí, teplota vzduchu dosahuje 32 °C a trať má dokonce 60 °C. Relativní vlhkost vzduchu dosahuje 48 %.
Jako první se na okruh Sepang vydal Bottas. Ale první čas třetího tréninku zaznamenal Stevens, který se v té chvíli jako jediný na trati pohyboval na středně tvrdých pneumatikách.
O první žluté vlajky se postaral Nasr, udělal si výlet přes štěrkovou únikovou zónu v 11. zatáčce. Chvíli poté se na trávu vydal Perez s Force Indií.
V polovině tréninku se ve vedení usadil Rosberg časem 1:40,391 před Ricciardem, který ztrácel 2 desetiny. Dále následoval Massa, Bottas, Kvjat, Sainz, Verstappen. Bez kloudného času byl 19. Räikkönen a žádný čas do poloviny tréninku nezaznamenal Hamilton, ale již se pohyboval po trati.
Rosberg si v zápětí vylepšil svůj čas na 1:40,251 a na druhé místo se dostal Vettel časem 1:40,532. Své první měřené kolo zaznamenal také Hamilton, prozatím to stačilo na čtvrté místo časem 1:41,016, avšak v jedné ze zatáček probrzdil. Tudíž je jasné, že Brit má na to zajet lepší čas. Také se tak stalo, na čas 1:40,763, ale opět měl problémy při brzdění do deváté zatáčky.
Kvjat si stěžoval, že má problémy s podřazováním, zato Massa svému inženýrovi sdělil, že „ztratil zadek“.
Před závěrečným naháněním časomíry bylo pořadí následující: Rosberg, Vettel, Ricciardo, Hamilton, Massa, Bottas, Kvjat, Sainz, Verstappen, Grosjean, Alonso.
Max Verstappen není spokojen se současnou sadou pneumatik, stěžoval na velké vibrace a že je vůz „neuvěřitelně“ nedotáčivý. Zajel samozřejmě ihned do boxů. Trápení pilotů v deváté zatáčce pokračuje. Grosjean zde masivně probrzdil.
Blíží se konec třetího tréninku a čas se již dostal pod 100 sekund. 5 minut před koncem dopoledního klání vede Rosberg časem 1:39,690 a je následován Hamiltonem (1:39,873), Räikkönenem (1:40,245) a Vettelem (1:40,266).
Na tomto pořadí se nic nezměnilo, piloti na předních pozicích se v posledních sekundách nesnažili zlepšit své časy, to si nechají až do kvalifikace. Tudíž trénink jasně ovládl Mercedes před Ferrari.
Přehled všech časů: PDF.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.