Williams oznámil, že na pozici svého rezervního pilota angažovat Adriana Sutila, který loni závodil za Sauber.
Německý pilot v F1 debutoval v roce 2007 se Spykerem, v sezónách 2008 - 2011 pak reprezentoval Force Indii. Po roční přestávce jezdil v roce 2013 opět za indickou stáj, jeho poslední zastávkou byl minulý rok Sauber, kde ale na něj nezbylo místo - švýcarský tým dal přednost pilotům s bohatšími sponzory: Marcusovi Ericssonovi a Felipemu Nasrovi.
Adrian Sutil k opětovnému získání místa v F1 říká: "Jsem velmi hrdý na to, že můžu být součástí tak slavného a skvělého týmu. Pracovat pro Franka Williamse a jeho tým pro mě mnoho znamená. Chtěl bych poděkovat všem u Williamsu za jejich důvěru v mé kvality a možnost pracovat s tak úspěšnou a konkurenceschopnou stájí."
Zakladatel týmu Frank Williams k tomuto kroku dodává: "Jsem rád, že se Adrian připojil k naší stabilní jezdecké sestavě pro sezónu 2015. Přináší s sebou rozsáhlé závodní zkušenosti poté, co se ve své kariéře zúčastnil 128 velkých cen. Naposledy závodil minulý rok, což mu také dává výborné poznání současné generace závodních vozů a nových hybridních pohonných jednotek, což je neocenitelné pro každého, kdo letos usedá do kokpitu.
Boj o nejvyšší pozice v šampionátu konstruktérů se letos zintenzivní, proto jsme si vybrali pilota s aktuálními závodními zkušenostmi. Věříme, že pokud ta potřeba vznikne, bude představovat solidní pár rukou, které budou závodit s FW37 a které nám pomohou v letošním tažení."
Adrian Sutil závodil naposledy loni se Sauberem poháněným Ferrari, zná současnévozy i hybridní motory (foto: Sauber F1 Team)
Naposledy tato potřeba vznikla v Melbourne, když se v kvalifikaci zranil Valtteri Bottas. Williams sice má vývojovou pilotku Susie Wolffovou, tu by však do kokpitu během závodu podle technického ředitele Pata Symondse neposadili: "Je vývojovou, ne rezervní jezdkyní," vysvětlil.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.