Williams oznámil, že na pozici svého rezervního pilota angažovat Adriana Sutila, který loni závodil za Sauber.
Německý pilot v F1 debutoval v roce 2007 se Spykerem, v sezónách 2008 - 2011 pak reprezentoval Force Indii. Po roční přestávce jezdil v roce 2013 opět za indickou stáj, jeho poslední zastávkou byl minulý rok Sauber, kde ale na něj nezbylo místo - švýcarský tým dal přednost pilotům s bohatšími sponzory: Marcusovi Ericssonovi a Felipemu Nasrovi.
Adrian Sutil k opětovnému získání místa v F1 říká: "Jsem velmi hrdý na to, že můžu být součástí tak slavného a skvělého týmu. Pracovat pro Franka Williamse a jeho tým pro mě mnoho znamená. Chtěl bych poděkovat všem u Williamsu za jejich důvěru v mé kvality a možnost pracovat s tak úspěšnou a konkurenceschopnou stájí."
Zakladatel týmu Frank Williams k tomuto kroku dodává: "Jsem rád, že se Adrian připojil k naší stabilní jezdecké sestavě pro sezónu 2015. Přináší s sebou rozsáhlé závodní zkušenosti poté, co se ve své kariéře zúčastnil 128 velkých cen. Naposledy závodil minulý rok, což mu také dává výborné poznání současné generace závodních vozů a nových hybridních pohonných jednotek, což je neocenitelné pro každého, kdo letos usedá do kokpitu.
Boj o nejvyšší pozice v šampionátu konstruktérů se letos zintenzivní, proto jsme si vybrali pilota s aktuálními závodními zkušenostmi. Věříme, že pokud ta potřeba vznikne, bude představovat solidní pár rukou, které budou závodit s FW37 a které nám pomohou v letošním tažení."
Adrian Sutil závodil naposledy loni se Sauberem poháněným Ferrari, zná současnévozy i hybridní motory (foto: Sauber F1 Team)
Naposledy tato potřeba vznikla v Melbourne, když se v kvalifikaci zranil Valtteri Bottas. Williams sice má vývojovou pilotku Susie Wolffovou, tu by však do kokpitu během závodu podle technického ředitele Pata Symondse neposadili: "Je vývojovou, ne rezervní jezdkyní," vysvětlil.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.