 
            Williams oznámil, že na pozici svého rezervního pilota angažovat Adriana Sutila, který loni závodil za Sauber.
Německý pilot v F1 debutoval v roce 2007 se Spykerem, v sezónách 2008 - 2011 pak reprezentoval Force Indii. Po roční přestávce jezdil v roce 2013 opět za indickou stáj, jeho poslední zastávkou byl minulý rok Sauber, kde ale na něj nezbylo místo - švýcarský tým dal přednost pilotům s bohatšími sponzory: Marcusovi Ericssonovi a Felipemu Nasrovi.
Adrian Sutil k opětovnému získání místa v F1 říká: "Jsem velmi hrdý na to, že můžu být součástí tak slavného a skvělého týmu. Pracovat pro Franka Williamse a jeho tým pro mě mnoho znamená. Chtěl bych poděkovat všem u Williamsu za jejich důvěru v mé kvality a možnost pracovat s tak úspěšnou a konkurenceschopnou stájí."
Zakladatel týmu Frank Williams k tomuto kroku dodává: "Jsem rád, že se Adrian připojil k naší stabilní jezdecké sestavě pro sezónu 2015. Přináší s sebou rozsáhlé závodní zkušenosti poté, co se ve své kariéře zúčastnil 128 velkých cen. Naposledy závodil minulý rok, což mu také dává výborné poznání současné generace závodních vozů a nových hybridních pohonných jednotek, což je neocenitelné pro každého, kdo letos usedá do kokpitu.
Boj o nejvyšší pozice v šampionátu konstruktérů se letos zintenzivní, proto jsme si vybrali pilota s aktuálními závodními zkušenostmi. Věříme, že pokud ta potřeba vznikne, bude představovat solidní pár rukou, které budou závodit s FW37 a které nám pomohou v letošním tažení."
Adrian Sutil závodil naposledy loni se Sauberem poháněným Ferrari, zná současnévozy i hybridní motory (foto: Sauber F1 Team)
Naposledy tato potřeba vznikla v Melbourne, když se v kvalifikaci zranil Valtteri Bottas. Williams sice má vývojovou pilotku Susie Wolffovou, tu by však do kokpitu během závodu podle technického ředitele Pata Symondse neposadili: "Je vývojovou, ne rezervní jezdkyní," vysvětlil.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.