Mercedes před druhým závodem sezóny nehodlá polevit - chce další vítězství. Uvědomuje si, že konkurence nespí a že jejich vůz v jistých oblastech stále není tam, kde by chtěli.
V Austrálii prožil Mercedes víkendu jako ze snu. Po ovládnutí všech tréninků se s oběma vozy kvalifikoval do první řady a ve velké ceně obsadil první dvě místa - z vítězství se radoval Lewis Hamilton před Nicem Rosbergem.
"Melbourne byl bezchybným víkendem ze strany týmy a zaslouženou odměnou pro všechny, kteří tak tvrdě pracovali na projektu W06 Hybrid. Úspěch, který nyní zažíváme, si naprosto zaslouží," uvádí sportovní ředitel Mercedesu - Toto Wolff.
"Šlo ale pouze o jeden závod. Nepolevíme - ani si to nemůžeme dovolit vzhledem ke konkurenci, která nás neúnavně pronásleduje. Ferrari učinilo jasný krok vpřed, Williams také vypadá velmi silně a nikdy navíc nikoho nemůžete v této fázi odepsat," varuje před soupeři, kteří se ze všech sil snaží Mercedes dohnat.
"Proto jsme připraveni na souboje v nadcházejících závodech. Další bitva nás čeká v Malajsii, v domácím závodě pro Petronas, kde budeme útočit stejně intenzívně jako v Austrálii. V myslích se vracíme na začátek pozice a své cíle neměníme," pokračuje Wolff.
V Austrálii Mercedesu vyšlo vše, na co sáhl; úspěch se bude snažit v Malajsii zopakovat(foto: Daimler AG)
Technický ředitel Paddy Lowe čeká změny ve výkonnostním pořadí a prozrazuje, že i jejich vůz má slabiny, na kterých musí zapracovat: Možná se vzhledem k odlišné povaze okruhu ve srovnání s Melbourne dočkáme lehkých posunů ve výkonnostních rozdílech mezi týmy. My také přivážíme pro auta několik drobných vylepšení - chceme napravit několik bodů, ve kterých jsme zatím nedosáhli přijatelné úrovně."
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.