Alain Prost nerozumí stížnostem na Mercedes, který momentálně vládne současné Formuli 1.
"Vypadá to, že teď už lidé nepřijímají, když dominuje jeden tým, když někdo dělá opravu dobrou práci," řekl Prost pro F1i.com. Sám Prost není ani teď moc vzdálen motorsportu, když aktivně podporuje svého syna, Nicolase, ve Formuli E.
"Mercedes se musel připravovat několik let, aby měl takovou výkonnost. Bohužel to může skutečně trvat několik roků, než tým uspěje, ale to je součástí hry."
"A ty problémy, které momentálně mají malé týmy, tak ty zde byly vždy. Ale teď jsou jejich problémy ještě zviditelněny, protože jsme v období ekonomické krize a je těžší najít sponzory."
"I média jsou v dnešní době jiná a na to nejsou týmy zvyklé. Situace se teď může rychle zvrtnout, protože všichni přehání, vše se nadsazuje... pokud se vůbec jedná o pravdu," zakončil Prost svou úvahu. Ale je nutné v dnešní době uznat, že je F1 příliš komercializovaná, že už jde spíše o zábavu. Lidé chtějí vidět souboje kolo na kolo o vítězství, ne jen kroužení.
Kde jsou ty zlaté časy soubojů Senny a Prosta? (foto: Renault Sport F1)
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.