Šéf okruhu v Hockenheimu, Georg Seiler, vzdává boj o hostování závodu Formule 1 na území Německa.
Dlouhé měsíce byla budoucnost závodu nejistá, promotér Formule 1, Bernie Ecclestone, dával určité naděje, jak udržet tento tradiční podnik v kalendáři. Avšak v úterý Seiler v rozhovoru pro deník Bild uvedl, že vzdává naději na pořádání Grand Prix.
„Již nedoufáme, že se zde bude konat závod Formule 1,“ řekl pro Bild. „Udělali jsme vše, co bylo v posledních letech možné, abychom uspokojili naše fanoušky.“
„Čas již vypršel, závod se nebude konat. V opačném případě by tu bylo riziko, že by se to mohlo odrazit na kvalitě.“
Podnik na území Německa se měl původně konat na Nürburgringu 19. července, ale jednání s novými vlastníky okruhu zhroutili během zimní přestávky.
Ecclestone na jaře pronesl, že velmi brzy očekává dohodu s Hockenheimem, ale vyjednávání k ničemu nevedlo. Pokud skutečně nedojde k dohodě, Ecclestone musí informovat FIA, že závod se neuskuteční, aby byl zrušen i formálně.
Zrušení závodu již v březnu má oporu i ve sportovních pravidlech Formule 1, protože pokud by se Hockenheim snažil i nadále vyjednávat o pořádání závodu, mohlo by se stát, že by byl trvale vyškrtnut z kalendáře.
Odstavec 5.6 sportovních pravidel F1: „Podnik, který je zrušen méně než 3 měsíce od písemně oznámeného termínu FIA, nebude v následujících letech zařazen do šampionátu, pokud by se však nejednalo o zrušení od FIA kvůli zásahu vyšší moci.“
Letos budou tribuny na Hockenheimu prázdné a po okruhu se neprojedeani vůz Ferrari (Foto: Scuderia Ferrari)
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.