Technický ředitel Williamsu, Pat Symonds, označil prohlášení šéfa McLarenu, Rona Dennise, o tom, že zákaznický tým nemůže vyhrát, za neakceptovatelné.
McLaren dlouhá léta spolupracoval s Mercedesem v otázce motorů a dařilo se jim společně vyhrávat. Jenže vloni už tým neměl pocit, že by měl stejné šance, jako ostatní. McLaren má teď hlavu plnou starostí s novými motory od Hondy. Williams, který na motory Mercedes přešel před loňskou sezonou, je naopak nadmíru spokojený.
A tak si Symonds z Williamsu neodpustil drobné rýpnutí do svého odvěkého rivala. Tomu ale předcházelo vyjádření Rona Dennise, šéfa McLarenu: "To, že používáte stejnou značku [motoru] ještě neznamená, že jí dokážete stejně optimalizovat. To znamená, že nejste schopni vyhrát titul, když nemáte ten nejlepší výkon," nechal se slyšet Ron Dennis. McLaren vloni jen s obtížemi získal 5. místo v Poháru konstruktérů.
To u Williamsu šlo všechno podstatně lépe. Podle Pata Symondse je takový výrok pouze výmluvou po průměrné sezoně McLarenu: "Tsss, když byl továrním týmem Mercedesu, tak ho beztak porazil Brawn," vzpomíná Pat pro 'ESPN' na sezonu 2009. Zajímavé určitě také je, že po této sezoně Mercedes koupil právě Brawn a udělal z něj dnešní mistrovský tým.
Spolupráce s McLarem postupně klesala. To se čelním představitelům stáje nelíbilo a proto přešli k Hondě. Pat přidal další štiplavou poznámku: "Možná, že je to jen pro něj těžké vyhrávat. Stejně tak jako je pro něj těžké najít hlavního sponzora týmu." McLaren vydal v roce 2014 v březnu zprávu, která říkala, že hlavní sponzor bude brzy představen. Dodnes se tak nestalo.
Rivalita mezi Williamsem a McLarenu tu vždy byla a bude (foto: Williams F1 Team)
Podle Symondse neměl Mercedes vlastně šanci znevýhodnit některého ze svých zákazníků: "Celý hardware musí být stejný. Proto je základní mapování stejné. Možná je malé individuální nastavení, které můžeme pro dané auto upravit, ale já jsem spokojen s tím, že spolupracujeme s Mercedesem." Na závěr ještě jedno malé srovnání: McLaren vyjel vloni jen 2 podiová umístění, Williams hned 9.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.