Šéf Red Bullu Christian Horner by rád omezil náskok Mercedesu, což podle něj fanoušci ocení, protože to automaticky povede k vyrovnanějšímu závodění.
"Myslím, že je důležité, abychom měli dobré závodění. A čím je pole vyrovnanější, tím je samozřejmě závodění lepší. To je podle mě tou nejzákladnější věcí, kterou fanoušci oceňují," uvádí pro City A.M. šéf Red Bullu, který pohání Renault. Ten ale na Mercedes stále dost ztrácí.
"Pohonná jednotka momentálně dělá velký rozdíl. Myslím si, že rozdíl mezi tou nejlepší a nejhorší by měl být snížen. Automaticky to povede k vyrovnanějšímu závodění," pokračuje Horner, kterému se náskok Mercedesu nelíbí.
Odkazuje přitom i na nutnost úspory nákladů právě v této oblasti: "Důležité je, abychom dostali náklady pod kontrolu, aby všechny týmy dokázaly životaschopně fungovat. Pohonná jednotka samozřejmě žene náklady vysoko.
Představuje prvek, na který je třeba se podívat trochu naléhavěji. Myslím, že je tou základní věcí a že to je v zájmu všech. Hodně se o tom podle mě diskutuje, ale jako obvykle mluvíme, aniž bychom činili tolik závěrů, kolik bychom měli," upozorňuje Horner.
Christian Horner by chtěl omezit náskok Mercedesu, aby závody byly vyrovnanější(foto: Red Bull Racing)
Jak je na tom jeho tým před prvním závodem v Austrálii, který se pojede už příští týden? "Rozhodně jsme dosáhli pokroku. Ale jak velkého, to se těžko říká, dokud neodjedeme první závod. Renault a všichni u Red Bullu samozřejmě během zimy velmi tvrdě pracovali. Snad se nám podařilo stáhnout tu ztrátu."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.