 
            Williams dnes oznámil testovací plán své pilotky Susie Wolffové. Zúčastní se dvou tréninků během oficiálních závodních víkendů. Společně se šéfkou týmů Claire Williamsovou sdílí z tohoto rozhodnutí radost.
Susie se za volant vozu FW37 posadí na dva dny testů v této sezóně. Kromě jednoho dne během předsezónních testů v Barceloně (19. února) dostane ještě jeden den příležitost během testů uprostřed sezóny v Rakousku (23. nebo 24. června).
Navíc dostane možnost předvést své umění také ve dvou pátečních trénincích před závody - konkrétně před Velkou cenou Španělska a Velkou cenou Británie. Tento rozvrh bude doprovázet rozsáhlý program prací na simulátoru, aby týmu pomohla s vývojem monopostu FS37.
Wolffová se zúčastnila dvou pátečních tréninků již v minulém roce, v sezóně 2013 zasáhla do testu mladých pilotů a objevila se také při aerodynamických testech na rovince. Z vyhlídek pro letošní sezónu je přirozeně nadšená.
Susie Wolffová v prvním tréninku před Velkou cenou Německa 2014 (foto: Williams F1 Team)
"Tento rok se soustředíme na to, abychom stavěli na úspěchu z loňska. Tvrdě jsem trénovala celou zimu a jsem fyzicky v té nejlepší formě, v jaké jsem kdy byla, a tedy připravena na sezónu, která je před námi.
Jakožto oficiální testovací pilotka strávím další čas v FW37 a tým se srovnáním této mé práce na simulátoru může ujistit, že z auta dostáváme to nejlepší, a zkontrolovat, jak fungují vylepšení. My všichni jezdci Williamsu na tom úzce spolupracujeme a jsme připraveni do toho dát v sezóně 2015 vše," uvádí Wolffová.
Šéfka týmu Williamsová dodává: "Minulou sezónu na nás svou výkonností během prvních tréninků v Silverstone a v Hockenheimu zapůsobila. V roce 2015 ji rádi poskytneme další šanci testovat. Znala dobře FW36 a vzhledem k tomu, že FW37 je postupnou evolucí, tak bychom její znalosti rádi využili a posadili ji do auta, aby nám pomohla hodnotit a ověřit přístupy, které volíme."
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.