Red Bull sice během předsezónních testů nastoupil s netradičním maskovacím zbarvením připomínajícím zebru, dnes ale již ukázal, v jakých barvách bude závodit v letošní sezóně.
O žádné velké překvapení se ale nejedná, zbarvení je podobné tomu, které používal v loňské sezóně. Na nose před kokpitem se vyjímá nápis Red Bull, lukrativní místo na bočnicích zabírá logo a nápis Infiniti na fialovém podkladě.
Šéf týmu Christian Horner sice v Jerezu řekl, že budou velmi odvážní, rakouský tým ale nakonec zůstal celkem při zemi. "Zde jsou naše barvy pro rok 2015. Je čas jít závodit. RB11 opět v barvě," uvádí Red Bull.
Red Bull jsme tedy v černobílých barvách včera v Barceloně mohli vidět naposledy. Nepředváděl sice ohromující časy, jeho závodní simulace však byly velmi dobré - srovnatelné s Ferrari a těsně za Williamsem.
Red Bull RB11 v staro-novém (foto: Red Bull Racing)
V předsezónních testech tým ujel celkem 4352 km, často však stál kvůli potížím s pohonnou jednotkou Renaultu. Tomu se však podařilo stáhnout loňskou ztrátu na Mercedes na polovinu a minulý týden také zlepšit ovladatelnost. Do Melbourne proto míří poměrně spokojení.
Fotografie nového zbarvení najdete pod článkem, tapetu ve vysokém rozlišení zde.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.