Pilot Williamsu, Felipe Massa, má pochyby ohledně včerejšího oznámení o návratu vozů Manor (dříve Marussia) na závodní tratě. Její comeback tak neschvaluje za každou cenu.
Manor (dřívější Marussia) včera vstal z mrtvých. Týmu se podařilo vyvázat se z insolvence a teď dělá vše proto, aby se dostal na start sezony v Melbourne. Tým, který formují dřívější šéfové Marussie, John Booth a Graeme Lowdon, už neoperuje jen z Banbury, ale také z Dinningtonu, ve kterém koupil starou fabriku Geneho Haase. Prvním oznámeným pilotem týmu se stal Will Stevens.
Ačkoliv by tedy start sezony s vypětím všech sil nakonec stihnout mohl, tak jsou v paddocku lidé, kteří jsou v této otázce skeptičtí. Patří k nim i Felipe Massa. "Možná bylo Marussii povoleno nastoupit, ale s jakým autem nastoupí? Jaký budou používat motor?" ptá se Massa pro v rozhovoru crash.net. "Pokud budou pomalejší o deset sekund [na kolo], tak pak by bylo lepší, aby se nevraceli."
Williamsu se při testech poměrně daří, Manoru se dočkáme nejdříve snad až v Melbroune(foto: Williams F1 Team)
Nakonec okolo návratu týmu je ještě spousta otazníků. Pokud by chtěli první závody absolvovat s loňským autem, tak by k tomu potřebovali souhlas Strategické skupiny. Při prvním pokusu zablokovala myšlenku návratu týmu například Force India, ta se ale pak nechala slyšet, že za jiných podmínek by svoje stanovisko ještě zvážila.
Problematičtější je situce v otázce motorů. Massa doufá, že "situaci s penězi nějak zvládnou", důležitější ale je, "že budou mít na trati tým, který by byl konkurenceschopný, jinak by bylo vše zbytečné. Pokud by byl tým o 10 sekund pomalejší, pak by bylo lepší vzít auto z GP2, které je stejně o 10 sekund pomalejší, ale je levnější."
A jak vidí samotný Massa šanci, že se Manor v Melbourne opravdu postaví na start? "Když nevíte, jaký je opravdu problém, tak je to těžké říct," zakončil Brazilec.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.